• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 ZiGarren 14 år siden

Det ville en være en rigtig biograftur uden dunsten af popcorn og lyden af skrattende slikposer!
Jeg gør alting til ingenting og får alting igen. Jeg gør ingenting til alting og får ingenting igen.
Gravatar

#2 Kruse 14 år siden

Publikum der larmer med vuvuzela-horn!...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 Michael Andersen 14 år siden

#2 Hehe :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 Shadow_Dude 14 år siden

#1:

Enig! Men alle de andre ting er godt nok belastende!

Men hvorfor er det kun irriterende når teenagere sms'er? Det er vel lige irriterende uanset alderen?
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#5 Yoda 14 år siden

Det eneste blandt ovenstående, der ikke pisser mig af i biografen, er lugten af popcorn!

Alle de andre svarmuligheder gør mig lige knotten i skralden. Dog ligger man op til en solid omgang våd Berlinger, hvis man taler i telefon - eller sms'er - under filmen. Det er dog heldigvis sjældent, at jeg selv støder på jubelidioter af en sådan kaliber.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 aero 14 år siden

Synes lidt "folk der snakker under filmen" og "folk der taler i mobil" er det samme - det er jo begge tilfælde hvor en person (eller flere) snakker...
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#7 jessup 14 år siden

Det værste er at det ikke kun er de unge mere der ikke kan finde ud af at ændre adfærd når de bevæger sig fra computer/tv over i biografen.
This is just until June
Gravatar

#8 DarkLight 14 år siden

1) Folk der snakker
2) Folk der checker mobil på alle rækker foran en
3) Folk der snaver hinanden i gulvet på alle rækker foran en
4) Lyden af folk der snaver hinanden i gulvet på rækken bagved en
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

#6 enig
bare man havde mere en en stemem for så havde jeg også stemt på smserne, men jeg synes der mangler unge mødre der tager deres 3-10 årig barn med ind for at kunne læse underteksterne ved en film
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Bobby Singer 14 år siden

Folk der fører en samtale under filmen irritere mig ugrænseligt. Da jeg var inde og se Tropic Thunder, sad jeg tilfældigvis ved siden af et par, hvor manden åbenbart skulle forklare alt hvad der skete, fordi kæresten åbenbart havde svært ved at tænke en tanke selv! Det værste var da det gik op for ham at det var Tom Cruise der spillede Grossman: "Åh hvad mand! Det sgu da Tom kruse, fuck hvor vildt... HAHAHAHAHAHAHA ej jeg kan slet ikke fatte hvor vildt det er... fuck det spas!" og sådan forsatte det sådan set under hele filmen. Jeez en nar.

Folk der snakker under filmen burde skydes, eller stenes til døde!
Idjit

Skriv ny kommentar: