-
Folk, der snakker under filmen51%
-
Personer, der taler i mobil15%
-
Urolige børn14%
-
Folk, der sms'er8%
-
Larmende slikposer6%
-
Andet2%
-
Ingen af disse ting generer mig2%
-
Lugten af popcorn1%
Stemmer i alt: 2364
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 moulder666 14 år siden
Der er ingen tvivl om at larmende personer er mere irriterende, og især folk (børn eller tungnemme personer kommer ud på eet) der skal have alt forklaret - jeg er bare heldigvis ikke kommet ud for det ret tit!
#52 MikkelHJ 14 år siden
Jeg har også været ude for, at en flink og sikkert velmenende forælder skulle forklare sønnike, hvad der foregik på lærredet. Jeg mener, det var originaludgaven af Atlantis, men jeg har for længst fortrængt det.
Ligeledes har jeg oplevet at være i selskab med et par umodne knægte, da en gymnasiekammerat og jeg var inde og se A History of Violence. De kom med forskellige kommentarer af svingende intelligens filmen igennem. Klarest står dog øjeblikket, da Maria Bello smider klunset, og en af knægtene pludselig udbryder: "Åhr! Pussy!"
Jeg var med samme kammerat inde og se Kung Fu Hustle, og det undrede os da noget, at en far havde valgt at tage sine små børn med ind og se den. De valgte da også at gå midt i, og det var vi da ikke utilfredse med, da det betød, at vi havde salen for os selv.
Slutteligt vil jeg lige høre, om I Kender det, at man tager en ven med ind og se en film, og man ikke ved, at han er typen, der snakker under filmen, før det er for sent?
#53 Collateral 14 år siden
#54 DemoMan 14 år siden
En anden træls ting er når andre folk som selv har været så pisse belastende skal blive mopset over en lille "fejl" man gør. F.eks. så kan jeg huske da min storebror og jeg var inde og se Peter Jacksons King Kong. Filmen var blevet lidt forsinket, og vi havde en bus vi skulle nå (og ikke mindst for at tale om at filmen er lidt lang), så et tidspunkt under filmen tjekkede min bror lige hurtigt klokken på sin mobil hvorefter han med det samme lagde mobilen ned i lommen igen. Så var der gud hjælpe mig nogen bag ved os - som desuden havde snakket under HELE filmen - der skulle føle sig krænket over det og nu skulle til at kommenter hvor dårligt stil det var..
#55 Wookien 14 år siden
#56 e774381 14 år siden
#57 mammamini 14 år siden
#58 Collateral 14 år siden
#59 MMB 14 år siden
Haha. Det var nok det mest ligegyldige indlæg nogensinde. :P Selvfølgelig slukker du din mobil, når den tænder af sig selv? So fucking what. :P
#60 jessup 14 år siden
Det er jo heller ikke et problem at folk veksler et par kommatere det er når man kan høre konkret hvad de siger alla kø scenen fra Annie Hall :
Og så dem der producere den lidt lavere men konstante brummen.