• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 moulder666 14 år siden

Jeg valgte "Folk der sms'er" - simpelthen fordi det er det, der oftest har provokeret mig!

Der er ingen tvivl om at larmende personer er mere irriterende, og især folk (børn eller tungnemme personer kommer ud på eet) der skal have alt forklaret - jeg er bare heldigvis ikke kommet ud for det ret tit!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#52 MikkelHJ 14 år siden

Min stemme gik til Folk, der snakker under filmen. Det var dog en svær beslutning at træffe, da mine to største irritationsmomenter involverer dem, der snakker, og dem, der ikke kan lade telefonen være i lommen.

Jeg har også været ude for, at en flink og sikkert velmenende forælder skulle forklare sønnike, hvad der foregik på lærredet. Jeg mener, det var originaludgaven af Atlantis, men jeg har for længst fortrængt det.

Ligeledes har jeg oplevet at være i selskab med et par umodne knægte, da en gymnasiekammerat og jeg var inde og se A History of Violence. De kom med forskellige kommentarer af svingende intelligens filmen igennem. Klarest står dog øjeblikket, da Maria Bello smider klunset, og en af knægtene pludselig udbryder: "Åhr! Pussy!"

Jeg var med samme kammerat inde og se Kung Fu Hustle, og det undrede os da noget, at en far havde valgt at tage sine små børn med ind og se den. De valgte da også at gå midt i, og det var vi da ikke utilfredse med, da det betød, at vi havde salen for os selv.

Slutteligt vil jeg lige høre, om I Kender det, at man tager en ven med ind og se en film, og man ikke ved, at han er typen, der snakker under filmen, før det er for sent?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#53 Collateral 14 år siden

#52: Oftest venners venner jeg har oplevet det med, og jeg er altså kold lige der. Folk skal holde deres kæft. Man kan til nøds hviske en kort kommentar i naboens øre, men that's it.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#54 DemoMan 14 år siden

Som en eller anden tidligere sagde så er "Lugten af popcorn" det eneste på listen der var faktisk ikke irriterer mig, men som jeg faktisk holder af. Mener at "Personer, der taler i mobil" går under "Folk, der snakker under filmen" så jeg valgte sidste nævnte. Jeg har dog været så heldig aldrig at opleve en der snakkede i mobiltelefon under filmen. Men kunne da sagtens forestille mig at det ville være bare lidt små irriterende. :)

En anden træls ting er når andre folk som selv har været så pisse belastende skal blive mopset over en lille "fejl" man gør. F.eks. så kan jeg huske da min storebror og jeg var inde og se Peter Jacksons King Kong. Filmen var blevet lidt forsinket, og vi havde en bus vi skulle nå (og ikke mindst for at tale om at filmen er lidt lang), så et tidspunkt under filmen tjekkede min bror lige hurtigt klokken på sin mobil hvorefter han med det samme lagde mobilen ned i lommen igen. Så var der gud hjælpe mig nogen bag ved os - som desuden havde snakket under HELE filmen - der skulle føle sig krænket over det og nu skulle til at kommenter hvor dårligt stil det var..

Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#55 Wookien 14 år siden

Lugten af COLA! Ja Cola lugter faktisk! Og det lugter virkelig grimt! :S Føj. Ellers er der lugten af popcorn med smør på, det eneste der er være. Oplever sjældent at folk der snakker er et problem - heldigvis. Men jeg har heller ikke noget problem med at to venner lige hvisker 3 kommentarer til hinanden i løbet af en 2 timer lang film. Jeg ved det - blasfemi!
Gravatar

#56 e774381 14 år siden

Folk som sparker til ens sæde bagfra.
Gravatar

#57 mammamini 14 år siden

I mangler det, at finde kopholderen til cola'en. Den er altid svært en irritation!
Gør det nu, inden det er forsent (;
Gravatar

#58 Collateral 14 år siden

Lavede faktisk selv en bommert for nogen tid siden, da jeg havde min mobil, slukket, i lommen. Jeg hører så på et tidspunkt en telefon tænde, og det lød mistænkeligt meget som min. Det var det desværre også. Så jeg har nok også generet en smule ved at slukke den igen. Selvom det dog stadig ikke når folk der f.eks. tjekker sms'er løbende, eller sågar tager telefonen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#59 MMB 14 år siden

Haha. Det var nok det mest ligegyldige indlæg nogensinde. :P Selvfølgelig slukker du din mobil, når den tænder af sig selv? So fucking what. :P
Gravatar

#60 jessup 14 år siden

Jeg lavede også en bommert da jeg var inde og se Jean d'arc (stumfilmen). Jean d'arc var for alvor ved at se lidt skidtmads ud på bålet og jeg mente at en lille "sjov" kommentar var på sin plads til sidemanden, men volumen på min kommentar var sat på actionbasker niveau og flere måtte ligge øre til.

Det er jo heller ikke et problem at folk veksler et par kommatere det er når man kan høre konkret hvad de siger alla kø scenen fra Annie Hall :

Og så dem der producere den lidt lavere men konstante brummen.

This is just until June

Skriv ny kommentar: