• Folk, der snakker under filmen
    51%
  • Personer, der taler i mobil
    15%
  • Urolige børn
    14%
  • Folk, der sms'er
    8%
  • Larmende slikposer
    6%
  • Andet
    2%
  • Ingen af disse ting generer mig
    2%
  • Lugten af popcorn
    1%

Stemmer i alt: 2364

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#81 BN 14 år siden

#80:

Når jeg læser dit og andres indlæg, føler jeg mig utroligt heldig, for selvom jeg da i tidens løb har oplevet flere af de nævnte irritationsmomenter, så er det alligevel MEGET sjældent det er sket. ... Jeg synes da, at langt de fleste biografgængere opfører sig hensynsfuldt, ihvertfald senest ligeså snart filmen starter.

Men jeg ved ikke, om der er steder (læs: biografer) der er værre andre, hvad dette angår?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#82 Lord Beef Jerky 14 år siden

#81 Palads! Det er truly worst...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#83 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (82) skrev:
#81 Palads! Det er truly worst...

Aha. Tak for advarslen! ;-)
Gravatar

#84 Åkepool 14 år siden

BN (81) skrev:
Men jeg ved ikke, om der er steder (læs: biografer) der er værre andre, hvad dette angår?

Som Lord BJ også skriver: Undgå for alt i verden Palads. Mage til lorteklientel skal man lede længe efter. Jeg er forlængst stoppet med at sætte mine fødder der.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#85 filmz-Utyske 14 år siden

#84 -

Ganske enig - skal man absolut i en af den slags biografer, er Cinemaxx at foretrække. Det er måske noget af det samme klientel, men jeg synes ikke det er så slemt derude, som i Palads.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#86 BN 14 år siden

#84+85:

Tak for jeres tips. :-)
Gravatar

#87 Coffey Mug 14 år siden

Som jeg oplever det, hvis folk snakker så er det fordi det er en ringe film :D

Det der pisser mig mest af er røde laserpointers... jeg går total NUCLEAR!
Gravatar

#88 elwood 14 år siden

Bare rolig min den er grøn.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#89 mobach 14 år siden

Folk, der sidder på rækken bag mig, og bruger mit sæde som fodskammel. Indrømmet det er dejligt at smække føderne op, men hold dem i det mindste i ro!

og

skumle fyre, der er alene i biografen og læner sig ALT for meget over imod mit sæde.
Gravatar

#90 HonoDelLoce 14 år siden

Den med folk der smækker fødderne op - det forstår jeg slet slet ikke, det kan være et problem.. Sidst, en person gjorde det, spurgte jeg ham efter, om vi skulle bytte plads, så han kunne få sofa-rækken, og så kunne jeg smække mine ildelugtende skanker op i fjæset på ham..

Han tog dem pænt ned, og jeg hørte eller mærkede ikke mere til ham resten af film..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: