-
Folk, der snakker under filmen51%
-
Personer, der taler i mobil15%
-
Urolige børn14%
-
Folk, der sms'er8%
-
Larmende slikposer6%
-
Andet2%
-
Ingen af disse ting generer mig2%
-
Lugten af popcorn1%
Stemmer i alt: 2364
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 The Insider 14 år siden
#72 BN 14 år siden
Niiiiiiiiix, du! Den fejl har jeg ikke i begået i adskillige dage nu. Har du da slet ikke fulgt med? ;-)
Jeg ved jo dybest set godt, at man ikke skal kaste med håndgranater, når man selv bor i et hus uden vinduer eller døre til at smide dem ud af ..... eller hvordan det nu er, at ordsproget lyder.
#73 The Insider 14 år siden
#74 BN 14 år siden
I øvrigt begyndte jeg at føle mig som en russer, hver gang du skrev "Apostrof" ... sådan á la Ivan Malplacerovic Apostrof.
#75 The Insider 14 år siden
#76 denox 14 år siden
Det faktum at man efterhånden skal betale 100 kr for at se en film, og fortsat skal trækkes igennem den ene reklame efter den anden. Jeg gider ikke betale for at komme ind og se reklamer.
Jeg har heldigvis ikke været så plaget af folk der snakker under filmen, 7-9-13
#77 filmz-Claudius 14 år siden
Meget enig. Mens andre hylder 3D, så synes jeg, det er et kæmpe skridt den forkerte vej. 3D's primære effekt har været at give biograferne en undskyldning for at hæve de i forvejen ganske høje priser.
Desuden fylder de samme film nu flere sale, fordi de skal vises både med og uden 3D. Helt galt går det, når det samtidig er film for de mindste (hvilket passer på de fleste 3D film), fordi de så skal vises både i den originale version og med dansk tale og både med og uden 3D, hvilket tæller for fire forskellige film.
Hvis man ikke gider se skidtet, så er det bare trist, for de andre film bliver bare smidt ud. Jeg synes f.eks. det er helt grotesk, at en film som Harry Brown med Michael Caine kun blev vist i København og Århus, fordi den ikke kunne få plads i andre biografer. Både Odense og Aalborg har mindre biografer til de skæve film, men Harry Brown blev der stadig ikke plads til. Det er for dårligt. Man burde klage til Kulturministeren!
#78 jesperbc 14 år siden
Jeg betaler sgu ikke 100 kr. for at gå ind i en biografsal for at høre på vildt fremmede menneskers lort...
#79 jesperbc 14 år siden
Jeg går amok over folk der tror at biografsalen er deres egen dagligstue og føler at det er ok at forringe min og de andre betalende gæsters oplevelse med deres lortede oplevelse. Man skal sgu ikke være bleg for at tysse/råbe af sådan nogle spassere. De har ikke noget at gøre i biffen.
#80 Bony 14 år siden
Spøg til side, så er det heldigvis en af de eneste irritationsfaktorer jeg kommer ud for, da jeg ikke går i offentlige biografer mere. Dette skyldes selvfølgelig alle ovenstående eksempler her i tråden og jeg er bare røvtræt af folk, der ikke kan opføre sig ordentligt og tror, at hele verden er deres legeplads og at de dermed kan opføre sig som det passer dem. De vandt, jeg fik fred. Det er ærgeligt, men sådan er det.