• Ja, helt sikkert - "Avatar" er ustoppelig!
    49%
  • Det er ikke usandsynligt, men jeg tror det ikke
    27%
  • Nej - "Titanic" vil stadig være nr. 1
    17%
  • Ved ikke
    7%

Stemmer i alt: 2820

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Collateral 14 år siden

#3: Syntes du "Titanic" henvendte sig så meget til børn? Ved jeg nu ikke helt.

Med hensyn til filmen tror jeg, uden at have en specielt stor viden om omsætninger, at filmen kunne have en chance for at overhale "Titanic."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Batsy 14 år siden

2# arr der mange ældre der vil se den og ikke bare unge =) og jeg tror det kan sagtens ske pågrund af priserne på 3D billeterne
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13 wimmie 14 år siden

Nej, den var nok ikke henvendt til børn som så, men der var i hvert fald proppet med familier med børn omkring 10-12-års alderen i biografen da jeg så den.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14 jona 14 år siden

Hvor er "Jeg er lidt ligeglad med 'Avatar'"-knappen ?
Gravatar

#15 filmz-ab 14 år siden

http://boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm

Listen over film, adjusted for ticket price inflation.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#16 bQttger 14 år siden

plat at have en "ved ikke" mulighed i en afstemning som denne. I princippet burde alle vælge "ved ikke" da ingen ved hvad fremtiden vil bringe.
Gravatar

#17 thanhplay 14 år siden

a@babo (15) skrev:
http://boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm

Listen over film, adjusted for ticket price inflation.

Jeg ved nu ikke hvor meget man skal lægge i det med adjusted ticket price, for 50 år siden kun man vel se 2-3 film i biografen, så man kunne ikke andet end at se "Gone with the wind" hvis man ville i biografen. Sådan noget burde man vel også adjust for. :-)
Gravatar

#18 filmz-Bruce 14 år siden

#17 for 50 år siden kun man vel se 2-3 film i biografen

Prøv og læs en bog om Hollywood. Jeg har åbenbart set 40-50 gange så mange gamle film, som der er produceret. Hvor mange mennesker var der på jorden for 50 år siden? Hvor mange lande fik film premiere i? Kina? Bag jerntæppet? Indien? Sådan noget burde man vel også adjust for? Der var 130 mio indbyggere i USA i 1940, 308 millioner i dag.

Gone With The Wind har solgt i omegnen af 202,044,600 billetter, Titanic, 128,345,900, Dark Knight 74,282,100.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 wimmie 14 år siden

Bruce> Er der taget højde for at filmen er meeeega gammel og har gået i biograferne en million gange? (nåja, overdrivelse du ved...), eller er det udelukkende da den kom ud?

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#20 Ericmase 14 år siden

Jeg har nogen små forventninger om at den gør.
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: