-
Ja, helt sikkert - "Avatar" er ustoppelig!49%
-
Det er ikke usandsynligt, men jeg tror det ikke27%
-
Nej - "Titanic" vil stadig være nr. 117%
-
Ved ikke7%
Stemmer i alt: 2820
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-Bruce 14 år siden
#52 filmz-ab 14 år siden
Men jeg har også fået det indtryk fra mine kredse.
#53 Michael Andersen 14 år siden
#54 filmz-Bruce 14 år siden
Men igen ... tiden har bedømt Alien og Star Wars og det vil den også med Avatar.
#55 Michael Andersen 14 år siden
#56 filmz-ab 14 år siden
#57 filmz-Bruce 14 år siden
Hichcocks North By Northwest var ikke en mindblowing historie. Die Hard ikke. Et maleri af en stillesiddende dame er ikke nyskabende eller grænsebrydende. Men en instruktørs tæft og en malers pensel, får nogle gange ting frem, som gør at folk alligevel aldrig kigger væk. En god eksekvering kan få den mest elementære og gennemskuelig historie, til at være seværdig.
#58 filmz-ab 14 år siden
enig :-) Og dette lykkes med Alien, Die Hard, Predator og andre.
#59 mr gaijin 14 år siden
Det stemmer helt overens med min opfattelse af "Avatar". Det er bare ikke (kun) CGI-festen og motion capture-delen, der er godt eksekveret efter min mening. Redigering, kameraføringen, sammenfletningen af virkelighedsplaner (som er meget mere subtil end Matrix) fungerer rigtig godt. I kraft af det er der også intellektuel stimulans, hvis man interesserer sig for det aspekt af storytelling.
Jeg er også mere på Michaels side (Øv, hvor irriterende! Hvorfor sker det altid?!) i den store forkromede diskussion om "Avatar"s fremtidige klassiker-status. Men den slags diskussioner er lige så umulige og latterlige (læs: underholdende) som fremtidsforskning og dommedagsprofeti.
#60 filmz-Bruce 14 år siden