• Ja, lidt filmnørd...
    60%
  • Ja, mega-filmnørd!
    30%
  • Nej, slet ikke
    9%

Stemmer i alt: 1978

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Zombi 12 år siden

Ja, lidt filmnørd.

Men jeg ser slet ikke så mange film mere som jeg gjorde engang. Tiden er bare for knap og der er andre planer, samt en hf uddannelse, der skal færdiggøres før der er tid til alt det andet. Drømmeprojektet er tættere på at blive realiseret end nogensinde før og om 2 års tid forlader jeg lille Danmark. Har heller ikke været så aktiv på filmz det sidste års tid og det forsætter nok i den retning for mig.

Film har stadig en stor interesse, men som jeg bliver ældre, hvilket er underligt at sige da jeg kun er 22 ;P, må jeg erkende at der er andre ting i tilværelsen der fylder mere og betyder mere for mig end film.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1980241316] 12 år siden

Lidt filmnørd, jep.

Jeg har ikke den samme, store paratviden om skuespillere, instruktører og crew som så mange andre har, men jeg kender en lille smule til en stor del af filmens verden. Tidligere var jeg nok mere engageret i diskussioner, men den del får jeg næsten ud af systemet i vores podcast.

Så jo, en habil interesse i film, men jeg er ikke så nørdet omkring det længere.
Gravatar

#3 Collateral 12 år siden

Jeg tog den ekstreme af valgmulighederne. Opfatter mig selv som stor filmnørd, mest fordi det fylder så meget i mit liv på en hel masse fronter og fordi det i mange år har været min primære form for underholdning og således betyder meget for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 loki 12 år siden

Nej, slet ikke.

I forhold til mine forældre så jo, men ellers ikke. Der er simpelthen alt for mange klassikerer, obskure genre, og mystiske kultfilm jeg ikke har set, for at kunne kalde mig en filmnørd af nogen grader.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5 Therien 12 år siden

Collateral (3) skrev:
Jeg tog den ekstreme af valgmulighederne. Opfatter mig selv som stor filmnørd, mest fordi det fylder så meget i mit liv på en hel masse fronter og fordi det i mange år har været min primære form for underholdning og således betyder meget for mig.

Samme her..
Gravatar

#6 Kiksmann 12 år siden

En smule filmnørd er jeg vel, selvom min omgangskreds syntes jeg er en mega nørd. Men det holder ikke mere, jeg er faldet alt for meget af her på det sidste.
Men det kan vel indhentes igen :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7 Kruse 12 år siden

Jeg kan nok heller ikke løbe fra at være en stor filmnørd, så jeg valgte mega-filmnørd(selvom at det lyder dumt med "mega").
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 MOVIE1000 12 år siden

Nej, slet ikke

Jeg har bare en dårlig vane med at købe film og bruge hele dagen på at se dem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Benway 12 år siden

Der er nok ingen vej udenom et stort ja...

Det er nu lidt sjovt at tænke på, hvordan det har udviklet sig fra blot at være glæden ved film, over opdagelsen af de mange forskellige typer film der findes til en decideret filmhistorisk interesse og levevej.

Alt sammen blot fordi man til at begynde med var en af de små unger, der evig og altid var at finde hos den lokale VHS-udlejer.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 tiany 12 år siden

Ja lidt.... I forhold til familie mega, men i forhold til de fleste på Filmz, kun lidt :)
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: