• Ja, lidt filmnørd...
    60%
  • Ja, mega-filmnørd!
    30%
  • Nej, slet ikke
    9%

Stemmer i alt: 1978

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 mr gaijin 12 år siden

#25 Tak! Dem vil jeg tjekke ud.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#32 bhs 12 år siden

Ser ikke så mange film, som før i tiden. Kan godt lide, at læse om film anmeldelser og besøge diverse forummer. Er primært på dette forum, på grund af den store mængde "off topic" den har og ikke på grund af film tråde.
Gravatar

#33 Batsy 12 år siden

Well, ikke den store filmnørd. Mine venner synes jeg er det, fordi jeg har så mange film, kan huske mange navne, men når man tænker på at de ældste film jeg har set er fra 1950 tror jeg, så er jeg ikke den store.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#34 mr gaijin 12 år siden

Alle på filmz er filmnørder. Hvis du har oprettet en bruger på et filmforum, er du en filmnørd.

Det er bare et spørgsmål, om du anerkender det eller ej.
Gravatar

#35 Riqon 12 år siden

#34 -

Det kan jo være, man bare er message board-nørd?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 12 år siden

Næste poll - "Vil du betegne dig selv som message board-nørd?"
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 bhs 12 år siden

Der er jeg uenig. Jeg er her på grund af off topic forummet og de folk man nu efterhånden har læst om i snart 8 år.
Gravatar

#38 Skeloboy 12 år siden

Jeg er mega-filmnørd. Har funderet lidt over det, og grænsen blev nok overskredet, da jeg begyndte at afsøge de mere perifære hjørner af filmverden: third cinema, østeuropæiske film, afrikanske osv. Megafilmnørden i mig dikterer også, at jeg skal se film, jeg er ret overbevist om, jeg ikke kan lide...kun fordi de har en filmhistorisk betydning.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#39 Kisbye 12 år siden

Hvis man ikke kender Bergman, så er man ikke filmnørd efter min mening. Derfor kan det kun være 25% af brugerne der er filmnørder.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#40 mr gaijin 12 år siden

#39 Vås. Man kan sagtens være filmnørd uden at være bredt filmhistorisk interesseret.

Jeg er selv stor beundrer af Bergmans film, men enhver, der nørder film, er en filmnørd. Uanset om det er så kun er moderne horrorfilm eller Disneyfilm (heriblandt også dem der med grønne mænd og folk klædt ud som flag) eller whatever.

Jeg vil til enhver tid henvise til Bergman, Ozu, Hitchcock, Lubitsch, Lang, Tarkovsky, hvis jeg møder nysgerrige tilhængere af det audiovisuelle medie, som er interesserede i at udvide deres horisont. Men at gøre kendskab til Bergman til kriteriet for om folk er filmentusiaster eller ej, er tåbeligt. Og du får næppe flere til at se mandens film. Snarere tværtimod.

Lad venligst være med at bruge Bergman på den måde, tak.

Skriv ny kommentar: