-
Ja, lidt filmnørd...60%
-
Ja, mega-filmnørd!30%
-
Nej, slet ikke9%
Stemmer i alt: 1978
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1978
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 wimmie 12 år siden
Endte med at stemme "mega" for selvom tiden ikke er der til at se så mange film som jeg gerne ville, så følger jeg stadig med, har en ret stor paratviden om film, skuespillere osv. og har en forkærlighed for obskure gyser, splatter og zombiefilm ;)
Men som Tiany siger er jeg nok "mega" i forhold til min omgangskreds men knap så meget i forhold til folk herinde ;)
#22 Richard Burton 12 år siden
Og nej til filmnørd. Pragmatisk rationel seer af kunstarten levende billeder.
#23 mr gaijin 12 år siden
Jeg savner Lynch... Og Wong Kar-wai... Og Tsai Ming-Liang. I det mindste hører jeg, at Kim Kiduk er blevet enormt produktiv på det seneste efter en pause.
Jeg savner en film, der giver mig lyst til at kaste alt andet støj til side og gå i dybden med film igen. Jeg krydser fingre for, at Paul Thomas Anderson kan levere varen med The Master.
#24 RasmusFL 12 år siden
jeg venter den selv med spænding
#25 RasmusFL 12 år siden
#26 Richard Burton 12 år siden
#27 Riqon 12 år siden
#28 Twister 12 år siden
Men det er nu lidt underligt at sætte prædikat på sig selv i den forbindelse. Det er jo sikkert meget relativt ift. hvem man står over for :)
#29 Åkepool 12 år siden
Jeg har det lidt ligesom Wimmie og Tiany. Jeg er den som familie og venner spørger hvis de har filmrelaterede spørgsmål og de synes jeg er meget filmvidende, men sammenlignet med en del af de faste brugere her, så ved jeg intet.
Jeg vil da også lige slå et slag for "Detachment".
#30 Nicki52 12 år siden