• Jeg vil helst være fri for 3D
    45%
  • Helst kun i animations- og effektfilm
    35%
  • Det gør ingen forskel
    10%
  • Ja, de skulle bruge det i flere slags film
    10%

Stemmer i alt: 1826

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 mr gaijin 13 år siden

Indtil videre kun i animations- og effektfilm. Vel og mærke effektfilm a la Tron og Avatar, hvor filmens verden i sig selv er en effekt, som man kan lave en overbevisende 3D-dybde i.

I traileren til "Pirates 4" (som dog endnu kun er en trailer) er 3D-effekten horribel. Det ligner et dukketeater, hvor baggrunde og figurer er lavet i pap. Indtil den slags problemer er overvundet, ønsker jeg ikke at se andet end animation og "Avatar"-lignende film i 3D.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 Babo Rises 13 år siden

I animations og effektfilm.. Så er det squ vældig spas..
Gravatar

#3 StarWarsFanTHX11384Eb 13 år siden

Animations -og effektfilm.
Gravatar

#4 Åkepool 13 år siden

Som de andre tre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 Åkepool 13 år siden

Edit: Dobbeltpost.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Riqon 13 år siden

Well, Pixar må bruge 3D lige så tosset de vil...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7 Skeloboy 13 år siden

Jeg har ikke set noget 3D siden TV2 legede med det i 88.

Men jeg har endnu ikke stødt på en film i 3D, som jeg gerne ville se. Hvis den nye Todd Solondz, Aronofsky, Trier, Lynch etc. kom i 3D, så ville jeg nok se den. Men 3D bliver kun lavet til de ligegyldige film!

/rant off
Gravatar

#8 mr gaijin 13 år siden

Nå jo, ud over effektfilm er der også Werner Herzogs kommende 3D-dokumentar-film om hulemalerier: Caves of Forgotten Dreams.

http://www.imdb.com/title/tt1664894/

Se det er et spændende 3D-projekt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9 MMB 13 år siden

Der mangler svarmulighederne: "Kun hvis 3D effekten bliver forbedret markant" og "Kun hvis 3D effekten bruges for at fremme filmens kvalitet og ikke producenternes pengekasse".
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg har svært ved, at vælge noget i denne poll. Jeg vil gerne se 3D, hvis det er instruktørens vision, at filmen er i 3D, og det ikke udelukkende bliver lavet pga. pres for filmselskabet og pengenes skyld. Jeg håber også at teknologien konstant forbedres (hvilket den nok gør), hvis det fortsætter med 3D, da kun ganske få film har fungeret for mig. Udover det synes jeg allerede vi har haft rigeligt med 3D-diskussioner herinde, og håber på en Van Damme poll næste gang =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: