Jaja, jeg har intet imod flab, da jeg selv er derhen af. Synes dog det var en modig introduktion. 'Hvad så, mainstreamfjols? Kan du ikke diske op med noget spændende på din liste?' =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Aha.. For mig handler det ikke så meget om "mindre kendt" og "mere kendt". Jeg søger kvalitet, og det kan findes blandt kendte som ukendte titler, selvom det "ukendte" ofte er sværere at få adgang til. Men nogle titler du særligt tænker på?
Jeg vil dog ikke skjule, at jeg er mest over mod mainstream (selvom udtrykket efterhånden er udvandet), altså de mere kendte og udbredte amerikanske såvel som udenlandske film, men jeg holder sindet åben for anbefalinger og andet, der kan udvide filmhorisonten. Men som udgangspunkt er jeg blot på udkig efter en god film :D
Så ved du lidt om mig og hvad er du for en skiderik? :D
Jeg er den du ønsker at se film med en skønne dag:-) Tossen med de mange meninger og et tyndt filter. Jeg elsker kunstformen film, såvel som musik og litteratur. Resten må du vente med. Man skal ikke afsløre alt på første date Søde;-)
#127 Vi har før haft et par tråde med gode film med under 2000 stemmer på IMDb. Som så mange andre tråde, dør de altid ud efter lidt tid, grundet den lave aktivitet og den uhensigtsmæssige låse politik her på Filmz.
#121 Lord Beef Jerky 11 år siden
Det var i hvert fald utroligt flabet skrevet.
#122 Komiske Ali 11 år siden
#123 Komiske Ali 11 år siden
#124 Lord Beef Jerky 11 år siden
#125 Ispep 11 år siden
Aha.. For mig handler det ikke så meget om "mindre kendt" og "mere kendt". Jeg søger kvalitet, og det kan findes blandt kendte som ukendte titler, selvom det "ukendte" ofte er sværere at få adgang til. Men nogle titler du særligt tænker på?
#126 Komiske Ali 11 år siden
#127 Komiske Ali 11 år siden
#128 Ispep 11 år siden
Så ved du lidt om mig og hvad er du for en skiderik? :D
#129 Komiske Ali 11 år siden
#130 Kisbye 11 år siden
Vi har før haft et par tråde med gode film med under 2000 stemmer på IMDb. Som så mange andre tråde, dør de altid ud efter lidt tid, grundet den lave aktivitet og den uhensigtsmæssige låse politik her på Filmz.
Du kan jo tage et kig på de her tråde og måske finde lidt inspiration:
http://filmz.dk/forum/tagwall/den-uendelige-liste-...
http://filmz.dk/forum/tagwall/den-uendelige-liste-...
Du kan jo også starte en ny tråd om små gode filmoverraskelser. Det er altid godt med nogle gode anbefalinger :)