Nu følger jeg med i 24 Timer på Tv2 hvor de er nået til afsnit 11 og jeg syntes at man allerede nu, kan begynde at se hvor det bærer henad med opfinsomheden. Serien vader jo nærmest rundt i sine egne kliecher så meget, at det visse steder fremstår som en selvparodi. Mest irriterende dog er Cloe's ex. Morris, der pludselig viser sig at være alkoholiker. Godt tænkt hva? Så fik forfatterne lige en god undkyldning for at lave det sædvanlige interne fnidder fnadder CTU folkene imellem...Jesus Christ hvor er det dog plat.
For slet ikke at nævne
Ultranationalisten Gredenko og hans hævnplaner, der udspringer af nederlaget til det russiske folk under "Den Kolde Krig". Hehe, ahh her ku' jeg sgu ikke andet end, at trække på smilebåndet.
Og så hader jeg, at alting, info om terrorristerne og om hvor mange uskyldige liv der står på spil osv, skal nævnes mindst 120 gange i hvert eneste afsnit. Det virker som om de lige vil være sikker på, at selv den mest senil demente gammelfar med nedsat hørerevne også lige skal ku' følge med...hvilket absolut ikke er noget problem hér, skal jeg da lige love for.
Kiefer Sutherland er nu stadigvæk cool nok og er også den eneste grund til, at jeg hænger på endnu. Men resten i sæson 6. er dæleme en lousy omgang gøgl der, hvis den fortsætter på den her måde, godt ku' gå hen og overgå sæson 4 som svageste sæson so far.
De tre første sæsoner syntes jeg, bortset fra Kim Bauers anstrengte handlingsforløb i sæson 2, alle har været knaldgo' action.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#91 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 NightHawk 18 år siden
For slet ikke at nævne
Og så hader jeg, at alting, info om terrorristerne og om hvor mange uskyldige liv der står på spil osv, skal nævnes mindst 120 gange i hvert eneste afsnit. Det virker som om de lige vil være sikker på, at selv den mest senil demente gammelfar med nedsat hørerevne også lige skal ku' følge med...hvilket absolut ikke er noget problem hér, skal jeg da lige love for.
Kiefer Sutherland er nu stadigvæk cool nok og er også den eneste grund til, at jeg hænger på endnu. Men resten i sæson 6. er dæleme en lousy omgang gøgl der, hvis den fortsætter på den her måde, godt ku' gå hen og overgå sæson 4 som svageste sæson so far.
De tre første sæsoner syntes jeg, bortset fra Kim Bauers anstrengte handlingsforløb i sæson 2, alle har været knaldgo' action.