Gravatar

#81 Patriarch 18 år siden

Ahhhh... The Robocop!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#82 gi-jones 18 år siden

Øhhh??? Hvad?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#83 Patriarch 18 år siden

Julian Sands og Peter Weller :D
Gravatar

#84 filmz-grev_michal 18 år siden

Det fedeste synes jeg nu er at et par stykker af skuespillerne fra La Femme Nikita er med i løbet af serien, som sjovt nok er fra samme skaber :)

Hvis man er gammel fan af Nikita serien er der mange mange mange ting i 24 der er direkte taget eller referer til den serie :)
Gravatar

#85 Patriarch 18 år siden

hehe... sæson 6 starter ud med en sjov overraskelse... "mr. president" :D

Den havde jeg ikke lige regnet ud :)
Gravatar

#86 Patriarch 18 år siden

Er på 4 afsnit nu og indtil nu er den da super fed! Men det kan jo være den bliver dårligere.

Men jeg synes det er pænt fedt hvordan Bauer er mærket.

Fedt afsnit hvor
Bauer må skyde Curtis, og bomben går af!
Gravatar

#87 Patriarch 18 år siden

hmmm.. jeg fatter altså ikke hvorfor i ikke kan lide sæson 6 :-/
Gravatar

#88 filmz-Bruce 18 år siden

#87 Jeg var vild med sæson 5 og jeg kunne lide de første 4-5 afsnit af sæson 6. Men fra at have begyndt en start som signalerede nytænkning, røg den ned i grøften, som den mindst innovative af samtlige sæsoner, med det mest uspiselige plot, de mindst charismatiske skurke og 18 afsnit, som jeg vil kalde outtakes fra de andre sæsoner.

Bauers familie? Come on, give me a break. Jesus Kristus i Passion of the Christ har det næsten sjovt sammenlignet med Jack Bauer. Hvis ikke hele verden fucker ham, så gør hans bror og far.

Der er nada statsmand over den bror til præsident ifht. storebror, så hvem dælen har stemt på ham. Og igen skal vi have et inside politisk spil. Jep, vicepræsidenten spilles af den gode Powers Boothe, men så giv ham da et ordentligt manuskript. Det havde vi i det mindste i sæson 5, hvor præsidenten sparkede røv. Og hvilket antiklimaks af en slutning. Den fes helt ud.

Nej UD af det terror univers. Giv Bauer en break, lad ham få et afsnit til at komme tæt på sin gamle flamme. Giv ham orlov med alt betalt for at redde verden konstant og send ham på honeymoon, cruise eller noget og lad ham komme ud i en situation, hvor han ingen backup har fra CTU. Hvor LA er tusinder af miles væk. Hvor han skal stole på sine evner og ikke teknik, satelitter, Chloe eller pludseligt opdukkende venner.

24 skal tage en drejning nu, ellers ender det som Alias og så gider ingen se det.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#89 Patriarch 18 år siden

Du har ret i at det ikke var inovativt... men på den måde kan man sige at det hverken var værer eller bedre end de andre. Synes betsemt spændingen var der (mangler dog de sidste 4 afsnit).

Kunne godt lide ham gutten fra Ally McBeal. Synes han var en fed karakter.
Gravatar

#90 filmz-Bruce 18 år siden

#89 Jep det var også ham, jeg bedst kunne lide i den sæson :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: