Gravatar

#1 Patriarch 18 år siden

Jeg ser normalt aldrig serier. Men nu har jeg endelig fået set første seæson (mangler lige et par afsnit). Det er sku' en cool nok serie - mange twists and turns må man sige - og god griner med en rolle til Hopper... det vidste jeg ikke :)

Nå, men mit spørgsmål er... Er de andre seæsoner lige så gode? Jeg må prioritere (kunne finde på at se Rome eller Heroes istedet). Det er jo lang tid at invistere i en serie...

Spoilerfri feedback?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Guts 18 år siden

Sæson 5 er i mine øjne den KLART fedeste!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#3 Bony 18 år siden

Jeg ville personligt satse mine penge (tid) på Rome eller Heroes. Men selvfølgelig, smag og behag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 wiseguy 18 år siden

#2 Enig! skarp forfulgt af sæson 1.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Er lige blevet færdig med et af de sidste afsnit. Det er lidt trættene hvordan tingene køre lidt i ring

F.eks. hvordan moderen og datteren konstant er i fare hver gang de næsten er i sikkerhed.

Overvejer også evt at kaste mig over West Wing da jeg regner med at serien er mere afsluttet fra gang til gang, og derfor mere uforpligtende. However kan jeg ret godt lide 24, så hvis´de andre seæsoner er fede så er jeg på.

I må evt gerne begrunde hvad der er fedt/ufedt ved de andre seæsoner i forhold til den første (spoilerfrit selvfølgelig :))
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 elwood 18 år siden

#5 Ahh Westwing god serie især nyder jeg Sidste sæson med Alan Alda og Jimmy Smith, det er en ret spændende sæson.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 gi-jones 18 år siden

Jeg er jo af den opfattelse at 24 bliver bedre for hver sæson. Især den første var lidt tam, og havde som du siger en tendens til at køre i ring. Cliffhangeren er i øvrigt ikke til at holde ud, så du kan ligeså godt bestille den næste med det samme.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 HonoDelLoce 18 år siden

Jeg giver #7 ret

24 er også for mig blevet bedre for hver sæson, og sæson 5 + 6 er helt klart noget af det bedste action-tv-serie jeg har set i meeeeget lang tid ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 krqll3 18 år siden

Hmmm ja som flere skiver er de sidste par sæsoner af 24 timer (24) noget bedre end de første og der vil jeg på sin vis give jer ret... Dels fordi jeg synes at serien snart er malket for hvad den byde af nye plot, overordnet er det jo det samme...

Jeg ville klart anbefale Heroes er selv gået igang med den og må sige det klart er en af de fedeste serier jeg længe har set men det er nok fordi plot mere tiltaler mig end 24 timer gør.

Når det gælder serier er det lidt svært at anbefale hvad der er godt og skidt for der kan hurtigt ske noget nyt som forbedre eller forvære serien efter et par afsnit... Men spring ud i det og tag en chance.
Gravatar

#10 Guts 18 år siden

Kan samtidig også godt 100% tilslutte mig Heroes. Superfed serie og univers!
Den kan du også sagtens satse på.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: