Gravatar

#11 filmz-grev_michal 18 år siden

Kan personligt også anbefale 24, klart den bedste actionserie i dette århundrede.

Sæson 6 var dog for mig en ret stor skuffelse, det var som om at serien toppede i sæson 5 også sad de creative folk ellers....hvad så nu... Jeg håber at de har taget den massive kritik til sig fra den sidste sæson og har nogle friske ideer til sæson 7.
Gravatar

#12 wiseguy 18 år siden

Følger sæson 6 af 24 på TV2 lige nu, må også sige at jeg er skuffet so far!!

Har set de første 3 afsnit af Heroes og det tegner sig til gengæld til at blive ganske godt!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden

Kast dig roligt over Heroes, den er lige et par niveauer over hvad 24 har præsteret.
Gravatar

#14 filmz-Bruce 18 år siden

Første sæson af 24 er rigtig god. Anden ligeså. Datteren er hvad der trækker ned i disse to. Tre'eren lidt for meget gentagelse. Fire'en på toppen igen. Fem'eren den klart bedste med et super politisk spil og seks'eren en kæmpe skuffelse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 Patriarch 18 år siden

Ok. Ja - jeg synes nettop at datter/moder historien er den svageste.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 14 Ohhh so right you are ... again :)

Hvis jeg var dig ville jeg anskaffe sæson 1 og 5 og så bruge pengene indimellem på andre serier som fx Deadwood, Carnivale, Life on Mars, Rome, Lonesome Dove (Mini series), Prison Break

Der er også mange gode mini serier på 4 - 8 afsnit og ikke mindst TV-film, med afsluttende handlingen i boksen og som ikke koster en formue. Serier som aldrig eller sjældent ser de danske skærme og indenfor alle genre.

Sidste gang jeg var hjemme hos svigerfamilien, var jeg inde i en video/musik butik, hvor hele den ene del af butikken var tv-serier/film. Der var rigtig mange som jeg aldrig havde hørt om eller kun hørt om ifm Emmy udelingerne.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#17 Patriarch 18 år siden

hehe - den mest uhyggelige og skræmmende person i serien er:

Palmers kone!...
Gravatar

#18 icetea 18 år siden

Genial serie, har selv købt den der boks med sæson 1-5 og skal snart til at se sæson 5. Synes det er rigtig god underholdning :) Som nogle af antydet, bliver du nødt til at købe resten, da cliffhangerne ikke er til at holde ud :)
Gravatar

#19 Patriarch 18 år siden

Så er jeg lige blevet færdig... hvor er det fedt at

Terri dør - højst overraskende
Gravatar

#20 filmz-Bruce 18 år siden

Hun var en bitch anyway. Han skulle have nuppet Nina Myers. Hun var foxy
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: