Jeg er med bruce i den her. Jeg forestiller mig også, at hvis serien virkelig havde til formål at forherlige tortur, ville de nok næppe fremstille det så voldsomt som de gør. For uanset hvad så er det i hvert fald ikke en forherliget udgave af selve udførelsen vi ser. Måske ikke så meget blod, men det er jo også til den bedste sendetid :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#41 5'eren er KLASSER bedre!!! Uden tvivl den bedste. De politiske intriger er det bedste der er set og slet ikke så forudsigeligt som tidligere. Men gør dig en tjeneste at droppe 6'eren. Bortset fra de første 4-6 afsnit er det virkelig .... nederen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg kan så kun fortsat erklære mig uenig :-) Jeg mener helt afgjort, at 24 Timer prøver at retfærdiggøre brugen af al tortur, slipper væk med tortur af uskyldige ved at stemple dem som opportunistiske narhoveder, fremstiller Amnesty som en bande idioter der står i vejen for verdensfreden etc.
#49, den har garanteret fået flere tusinde stemmer. IMDb er mærkelig, når det kommer til tv-serier. Enkelte af slagsen, som fortsat kører (et andet eksempel er fremragende "The Shield"), har intet gennemsnit, mens alle afrundede og enkelte, som stadigvæk transmiteres, har et gennemsnit.
#41 The Insider 18 år siden
#42 gi-jones 18 år siden
#43 filmz-Bruce 18 år siden
#44 The Insider 18 år siden
#45 filmz-Bruce 18 år siden
#46 The Insider 18 år siden
#47 filmz-Bruce 18 år siden
#48 filmz-michaell 18 år siden
#49 Patriarch 18 år siden
#50 The Insider 18 år siden