Jeg var virkelig skuffet over Engle og Dæmoner. Jeg er stor fan er Dan Brown og hans bøger. Og jeg så virkelig frem til den. Hvis vi lige skal tage den første. Jeg kunne rigtigt godt lide den, undtagen slutningen. Det var det eneste problem jeg havde med Da Vinci Mysteriet. Jeg kunne ikke lide at de havde ændret slutningen. Men det gik så op for mig de kommer måneder tilbage i 2006 hvor min interesse for film eksploderede, at det gør man med næsten alle film :)
Jeg blev virkelig hooked af teaser traileren der kom december 2008. Og efterfølgende alle tv spots og trailer. Og filmen havde jo også et psyko cast, god instruktør, kanon sej komponist. Hvad kunne gå galt ? For det første så var manuskriptet noget lort. Der var ikke en god sammenhæng mellem scenerne, også var der jo selvfølgelig det at de havde jo fjernet alt historie fra den. Jeg kan se det sjove i at manglen ved Da Vinci Mysteriet var action, hvor der var meget historie manglede filmen spænding. Ved Engle og Dæmoner var det, det totale omvendte, ingen historie og en masse action. Men dette er ikke en anmeldelse af Engle og Dæmoner. Jeg var bare helt vild skuffet.
Transformers 2 Ikke fordi jeg havde de største forventninger til den, filmen var bare helt vild anderledes end hvad jeg troede den ville være. Med Super Bowl tv spottet, så det ud til at være en meget mørk film. Det var en god retning, de tager tænkte jeg, og da jeg så så filmen, var det jo det komplette modsatte de havde gjort. Den film var alt andet end mørk. Filmen var hvad jeg forventede, cheesy, lang, dårlig skuespil. Men troede at den ville være mørk, uhyggelig og meget anderledes og det var den ikke, og det var jeg skuffet over :)
The Phantom Menace - 3/6 (jeg var også skuffet da jeg i sin tid kom ud af biffen, men syntes efterfølgende(efter 2eren og 3eren kom ud) at den gør det pænt hæderligt) Indy 4 - 3/6 (den var rigtig underholdende i biffen, men knap så god hjemme) Death Proof - 1/6 Planet Terror - 3/6
De fortabte sjæles ø Michael Archel havde så gode muligheder, men dårligt skuespil, manus og en stil der mindede alt alt for meget om harry potter, selv ned til musikken.
Men jeg mener stadigvæk Michael Archel var den rigtige til jobbet, hvis altså blot det var lykkes for ham.
Oh and don't get me started on ånden Hermann
Against the Dark Steven Seagal og Vampyrer + katana'er hvordan ku det slå fejl som en god omgang b-film action, nemt!
Seagal gik i konstant slowmotion, og hans fart og hurtighed fra hans tidligere film var væk, karakterne var ike engang pinlig sjove, den var bare ja kedelig (det mest negativ jeg kan sige om en film)
Blues Brothers 2000 Det var bare ikke det samme. Det var som om de tænkte størrer og vildere er bedre, men ak den var skuffene, det bedste var nok intro'en hvor Jeg står og venter på Jake skal hente mig, det var meget sødt lavet 8-)
Og self. ville Dan Akroyd det beste med den her film, men sjælen var der blot ikke som i den originale, ikke mindst på grund af at Jake was no more.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 wimmie 15 år siden
På hvad?
#12 Lord Beef Jerky 15 år siden
#13 wimmie 15 år siden
#14 Lord Beef Jerky 15 år siden
#15 wimmie 15 år siden
#16 cansi 15 år siden
Jeg er stor fan er Dan Brown og hans bøger. Og jeg så virkelig frem til den. Hvis vi lige skal tage den første. Jeg kunne rigtigt godt lide den, undtagen slutningen. Det var det eneste problem jeg havde med Da Vinci Mysteriet. Jeg kunne ikke lide at de havde ændret slutningen. Men det gik så op for mig de kommer måneder tilbage i 2006 hvor min interesse for film eksploderede, at det gør man med næsten alle film :)
Jeg blev virkelig hooked af teaser traileren der kom december 2008. Og efterfølgende alle tv spots og trailer. Og filmen havde jo også et psyko cast, god instruktør, kanon sej komponist. Hvad kunne gå galt ?
For det første så var manuskriptet noget lort. Der var ikke en god sammenhæng mellem scenerne, også var der jo selvfølgelig det at de havde jo fjernet alt historie fra den.
Jeg kan se det sjove i at manglen ved Da Vinci Mysteriet var action, hvor der var meget historie manglede filmen spænding. Ved Engle og Dæmoner var det, det totale omvendte, ingen historie og en masse action. Men dette er ikke en anmeldelse af Engle og Dæmoner. Jeg var bare helt vild skuffet.
Transformers 2
Ikke fordi jeg havde de største forventninger til den, filmen var bare helt vild anderledes end hvad jeg troede den ville være. Med Super Bowl tv spottet, så det ud til at være en meget mørk film. Det var en god retning, de tager tænkte jeg, og da jeg så så filmen, var det jo det komplette modsatte de havde gjort. Den film var alt andet end mørk. Filmen var hvad jeg forventede, cheesy, lang, dårlig skuespil. Men troede at den ville være mørk, uhyggelig og meget anderledes og det var den ikke, og det var jeg skuffet over :)
#17 MMB 15 år siden
5/10.
#18 MuManden 15 år siden
Indy 4 - 3/6 (den var rigtig underholdende i biffen, men knap så god hjemme)
Death Proof - 1/6
Planet Terror - 3/6
#19 elwood 15 år siden
Michael Archel havde så gode muligheder, men dårligt skuespil, manus og en stil der mindede alt alt for meget om harry potter, selv ned til musikken.
Men jeg mener stadigvæk Michael Archel var den rigtige til jobbet, hvis altså blot det var lykkes for ham.
Oh and don't get me started on ånden Hermann
Against the Dark
Steven Seagal og Vampyrer + katana'er hvordan ku det slå fejl som en god omgang b-film action, nemt!
Seagal gik i konstant slowmotion, og hans fart og hurtighed fra hans tidligere film var væk, karakterne var ike engang pinlig sjove, den var bare ja kedelig (det mest negativ jeg kan sige om en film)
Blues Brothers 2000
Det var bare ikke det samme.
Det var som om de tænkte størrer og vildere er bedre, men ak den var skuffene, det bedste var nok intro'en hvor Jeg står og venter på Jake skal hente mig, det var meget sødt lavet 8-)
Og self. ville Dan Akroyd det beste med den her film, men sjælen var der blot ikke som i den originale, ikke mindst på grund af at Jake was no more.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 PredatorX 15 år siden
Phantom Menace: 0/6
Planet Terror: 1/6
Death Proof: 4/6
Jeg ville lige være med...