Gravatar

#21 Twister 15 år siden

Synes slet ikke Phantom Menace er så dårlig som mange af jer gør det til! men okay, smag og behag ;) Jeg vil sige Phantom menace er til 4/6 i min bog. Darth Maul, Qui-Gon Jin er jo for seje og Ewan McGreagor gør det fantastisk som Obi-Wan. Mine problemer med filmen er Jar Jar Binks (ofc) og Anakin SKywalker (som er totalt fejl castet!. Ellers er det en glimrende film. klart bedre end episode II
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#22 Riqon 15 år siden

PredatorX (20) skrev:
Phantom Menace: 0/6

Hov hov, det er da snyd, nullet altså..
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 NightHawk 15 år siden

"Death Proof", 5/6

"Planet Terror", 6/6.

Top underholdning fra start til slut og nogle af de bedste guilty pleasures jeg har stående på hylden. Booyaa! :)

Hvad var dine forventninger til de to film Bruce, siden du blev så skuffet at de nu er kommet på din liste ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#24 filmz-Bruce 15 år siden

#5 Ene og alene Death Proof. Har af samme grund ikke set Planet Terror.

#23 Jeg vidste fra start af, at det skulle være kitsch på de dobbeltprogrammer, jeg i tidernes morgen havde set i 70'erne. Jeg vidste dog ikke, at disse kvalitetsmæssigt skulle være bedre. Det var som om det var en kvalitet at lave en ringe film, blot man havde looket fra 70'erne. Jeg så intet som retfærdiggjorde en af århundredets mest kedelige scener med de mest kedelige persongallerier rundt om et bord snakkende og snakkende om intet i 10-15 minutter. Jeg ved godt det efterhånden er Tarantinos signatur, at han MÅ have en scene med en rundbords snak med i alle sine film, men en smule IQ blandet ind i, det er stadig tilladt. Jeg kunne holde de første 30 minutter ud, men derefter var det værste lort i mands minde!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 filmz-Utyske 15 år siden

NightHawk (23) skrev:
Top underholdning fra start til slut og nogle af de bedste guilty pleasures jeg har stående på hylden. Booyaa! :)

Guilty pleasures? Jeg tror ikke helt vores definition af begrebet er helt den samme - jeg har altid haft opfattelsen af, at folk brugte det om film de vidste var dårlige, men havde en eller anden forkærlighed for alligevel, men det stemmer jo ikke helt overens med din karakter. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#26 Batsy 15 år siden

The phantom menace 3,5/6 hvorfor den får de stjerner er Liam nesson er altid en god sag, Duellen mod Darth Maul til sidst god musik! og sidste skal vi ikke glemme arr kan ikke huske ham men C3PO vidst nok
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#27 Geekalot 15 år siden

Aliens ødelagde indy 4

Jarjar ødelagde star wars

Cameron ødelagde Avatar
Gravatar

#28 Patriarch 15 år siden

- Dark City
- Drag me to Hell
- Spiderman 3

Indy 4 og Episode 1 skuffede også, men jeg var dog underholdt mens det stod på. Det var jeg ikke med ovenstående (måske med undtagelse af Spiderman 3 - som dog stadigt skuffede fælt).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#29 filmz-Bruce 15 år siden

Uhmm Dark City. The ruler of Matrix!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#30 El vez 15 år siden

Indeed. Take it back!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: