Gravatar

#101 Djarnis 13 år siden

#67 Søger man længe nok, så vil ubesvarede spørgsmål altid dukke op. Men de ubesvarede spørgsmål i denne sammenhæng overskygges ganske enkelt af en frådende og manisk higen efter sensationen.
Motivet er slet ikke bæredygtigt nok. Frygten for at de mange mange implicerede vil bryde tavsheden er alt for stor og tiltroen til at Bush-regeringen vil kunne gennemføre et så milimeter-præcist og vanvittigt vellykket angreb på egen befolkning er ren tegenserie.
Din pointe med ikke altid at sluge regeringers udmeldinger er dog fin og forståelig. Men Watergate, Monica Lewinsky og Tamilsagen holdt ikke længe, så 9/11 er nok lige at tage munden for fuld. Fornuften burde i dette tilfælde overstige egne romantiske forestillinger om USA som verdens banditnation.

9/11 har kostet USA 18 tusinde milliarder og den dertilhørende Irak-krig har heller ikke været billig. Der skal altså rives nogle penge hjem på olie og turistatraktioner ved Ground Zero, hvis seancen skal ende med en fordel for USA.
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#102 The Insider 13 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#103 davenport 13 år siden

Ok, tak johan (synes nu stadig det er mere spændende med en konspiration - selv tror jeg det var rumvæsner der stod bag, men jeg har ingen konkrete beviser..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#104 PredatorX 13 år siden

Djarnis (101) skrev:
Men de ubesvarede spørgsmål i denne sammenhæng overskygges ganske enkelt af en frådende og manisk higen efter sensationen

Her er det vidst mere din holdning, der bliver udstillet, end nogle andres hva? ;)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#105 Djarnis 13 år siden

#104 Du ved hvem, jeg havde i tankerne;-)
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#106 The Insider 13 år siden

#103, The Borg, ingen tvivl! Først rejste de tilbage i tiden for at stoppe First Contact, og da det ikke lykkedes...
War. War never changes.
Gravatar

#107 MaxHHansen 13 år siden

PredatorX (96) skrev:
Helt enig :) Men jeg ville nu også mene, at sund fornuft er at reagere når det skriger til himlen at noget er galt. Eller ihvertfald ikke er som det skal være. Vi kan hurtigt blive enige om, at et så stort svindelnummer ville være meget svær at holde hemmelig, men til det er der også masser af spekulationer.

Naturligvis, men jeg synes så ikke at der er alverden der skriger nogen steder hen i dette tilfælde... jo, der er små unøjagtigheder, og sikkert skubbet lidt under gulvtæppet af embedsfolk, der har fucket op, og derfor vil dække deres røv, men ingen virkelige indikationer af at der skulle være noget galt, som ikke er forklaret og bevist efterfølgende.

Skriv ny kommentar: