Gravatar

#21 The Insider 13 år siden

Apropos, fik "United 93" på Blu-ray i dag. Glæder mig dæleme til at gense den i HD. I min bog er det altså en af de stærkeste filmoplevelser overhovedet.
War. War never changes.
Gravatar

#22 Takfornu 13 år siden

# 21 - Enig :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#23 MaxHHansen 13 år siden

Thomsen (18) skrev:
Månen har været på besøg hos os!

Se, hvis vi nu SKAL snakke konspirationsteorier, så kan jeg til dels godt købe logikken bag at månelandingen skulle være fake... USA havde stor motivation til at vinde kapløbet med de røde, og da ingen kom til skade, i modsætning til 9/11, kunne man godt forestille sig at militærpersonel kunne "lokkes" til at udføre det, og holde kæft bagefter...

Dermed ikke sagt at jeg ikke tror vi har været på månen, men lige dén teori holder logisk vand, som jeg ser det... som nærmest den eneste af stakken, som staklerne finder på for at beskytte deres eget billede af dem selv som klogere end alle andre, og ITK på verden... ,o)
Gravatar

#24 the bunny 13 år siden

hvad er det egentlig, som konspirationsteorien går ud på?
Gravatar

#25 MOVIE1000 13 år siden

Jeg følger med i National Geographic Channels 9/11 som de har kørende hele ugen igår viste de et interview med George W. Bush, hvor han for første gang forklarer hvordan han havde det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 PredatorX 13 år siden

BN (15) skrev:
Og jøderne iscenesatte selv Holocaust ...

Nu vil jeg nok mene at (konspirations)teorierne omkring 9/11 er noget mere nuancerede end de tåbeligheder du nævner ;)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 Thomsen 13 år siden

the bunny (24) skrev:
hvad er det egentlig, som konspirationsteorien går ud på?

Regeringen/ storkapitalen/ jøderne/ New World Order/ Illuminati/ Øglevæsnerne iscensatte 9/11 for at få et påskud til at invadere Irak/ bevare magten/ tjene penge/ få lejlighed til at indføre nye love, der kunne stramme deres greb om verden/ osv. osv. osv.

Du kan frit blande mellem de forskellige muligheder.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#28 Mark Malmstrøm 13 år siden

lyder hul i hovedet - hele verden kan ikke styres fra et sted - så vi med rom, rom blev for stor

Gravatar

#29 BN 13 år siden

PredatorX (26) skrev:
Nu vil jeg nok mene at (konspirations)teorierne omkring 9/11 er noget mere nuancerede end de tåbeligheder du nævner ;)

Det er jeg faktisk ikke enig med dig i. Konspirationsteoretikerne forsøger at give deres vilde historier tyngde ved en masse omstændelige forklaringer og en masse spekulation, som begrundes med Bush-administrationens formodede motiver, som så igen begrundes med en masse omstændelige forklaringer og spekulationer. Egentlige facts er der ikke nogen af.

Nogle har givet ligeså tekniske og omstændelige "beviser"/forklaringer på, at Elvis faktisk stadig skulle være i live, og hvorfor han skjuler sig for offentligheden. Det samme gælder en berygtet teori om, at den rigtige Paul McCartney er blevet erstattet af en dobbeltgænger. Også her forsøger man med omstændelige forklaringer at give os allesammen indtryk af "nuancer" og såkaldt seriøsitet.

Og nok hører min bemærkning om jøderne som bagmændene bag Holocaust hjemme i satirens verden, men selve Holocaust benægtes jo en del "kloge hoveder", idet der også her gives en masse åh så nuancerede forklaringer, og det ikke blot på nettet, men også i foredrag og i bøger.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 The Insider 13 år siden

Roswell er mere sandsynligt.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: