så kan jeg til dels godt købe logikken bag at månelandingen skulle være fake...
Der er godt nok også alt for mange mennesker, der skal holde kæft til den dag de stiller træskoene. Det kan sgu ikke lade sig gøre, der vil altid være en der på et tidspunkt fortæller noget. Der var jo tusindevis af personer involveret i hele det set-up.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Der er godt nok også alt for mange mennesker, der skal holde kæft til den dag de stiller træskoene. Det kan sgu ikke lade sig gøre, der vil altid være en der på et tidspunkt fortæller noget. Der var jo tusindevis af personer involveret i hele det set-up.
Det er vi helt enige om... men logikken i forhold til at få dem til det i første omgang ér på plads, i modsætning til at skulle kunne få millitærfolk, efterretningsfolk, embedsmænd og jeg ved ikke hvad ellers til at samarbejde omkring at arrangere 9/11, og slå mange tusind amerikanere ihjel... Det holder bare ikke...
Hvis bare man ville påstå at Bush kendte planen om 9/11, og lagde låg på, fordi resultatet ville passe ham godt, så kunne man måske få lidt kredit... (omend man ALDRIG ville kunne holde det hemmeligt bagefter), men det er jo ikke nok for konspirationsteoretikerne... nej nej, det er planlagt og arrangeret af den amerikanske stat, og selv nu, i wikileakstiderne, har ikke EN trådt frem med noget der minder om et håndgribeligt bevis... ,o)
Apropos så kan jeg varmt anbefale Errol Morris' fascinerende og barske dokumentar [url=Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter, Jr.]"Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter, Jr."[/url]. Her er Eberts præsentation af filmen:
The hangman has no friends. That truth, I think, is the key to understanding Fred A. Leuchter Jr., a man who built up a nice little business designing Death Row machines, and then lost it when he became a star on the Holocaust denial circuit. Leuchter, the subject of Errol Morris' documentary "Mr. Death: The Rise and Fall of Fred A. Leuchter Jr.," is a lonely man of limited insight who is grateful to be liked--even by Nazi apologists.
Leuchter bliver simpelthen hyret af den revisionistiske historiker Ernst Zundel til at bevise, at holocaust ikke har fundet sted. Leuchter drager derfor til Auschwitz og samler prøver, som han analyserer i USA for derefter at konkludere, at Zundel har ret. Men Leuchters metoder var naturligvis helt hen i vejret:
The former director-general of the British security service MI5, Eliza Manningham-Buller, gives the first of her BBC Reith Lectures, entitled Terror.
On the tenth anniversary of the 9/11 attacks on the United States, she reflects on the lasting significance of that day, asking was it a terrorist crime? An act of war? Or something different?
She also reveals details of the discussions involving international security agencies in the days following the attacks on New York and Washington DC and examines the impact the US-led invasion of Iraq had on the fight against al-Qaeda.
Som sædvanligt afsluttes det med en spørgerunde. Hendes næste foredrag er d. 13. september.
Jeg er også fuldstændig afvisende over for den så omtalte konspirationsteori. Det ville kræve utallige mængder af implicerede, og i mellem disse ville tavsheden før eller siden blive brudt. En så stor, iscenesat og vellykket hændelse ville være verdenshistoriens største bedrift. Så kompetent tror jeg nu ikke, at Bush-regeringen var. Er det ikke at overvurdere deres kunnen bare en smule?! Vanvittigt at der stadig findes typer, som påstår dette galskab...
#31 Åkepool 13 år siden
#32 MaxHHansen 13 år siden
Det er vi helt enige om... men logikken i forhold til at få dem til det i første omgang ér på plads, i modsætning til at skulle kunne få millitærfolk, efterretningsfolk, embedsmænd og jeg ved ikke hvad ellers til at samarbejde omkring at arrangere 9/11, og slå mange tusind amerikanere ihjel... Det holder bare ikke...
Hvis bare man ville påstå at Bush kendte planen om 9/11, og lagde låg på, fordi resultatet ville passe ham godt, så kunne man måske få lidt kredit... (omend man ALDRIG ville kunne holde det hemmeligt bagefter), men det er jo ikke nok for konspirationsteoretikerne... nej nej, det er planlagt og arrangeret af den amerikanske stat, og selv nu, i wikileakstiderne, har ikke EN trådt frem med noget der minder om et håndgribeligt bevis... ,o)
#33 Highland Park 13 år siden
Her er Eberts præsentation af filmen:
Leuchter bliver simpelthen hyret af den revisionistiske historiker Ernst Zundel til at bevise, at holocaust ikke har fundet sted. Leuchter drager derfor til Auschwitz og samler prøver, som han analyserer i USA for derefter at konkludere, at Zundel har ret. Men Leuchters metoder var naturligvis helt hen i vejret:
#34 Highland Park 13 år siden
Som sædvanligt afsluttes det med en spørgerunde. Hendes næste foredrag er d. 13. september.
#35 Patriarch 13 år siden
#36 Djarnis 13 år siden
Så kompetent tror jeg nu ikke, at Bush-regeringen var. Er det ikke at overvurdere deres kunnen bare en smule?!
Vanvittigt at der stadig findes typer, som påstår dette galskab...
#37 Highland Park 13 år siden
"Final Proof Jackie shot JFK"
&
"Jackie Kennedy killed JFK"
&
"Jackie did it - step by step"
Hvor kunne det være underholdende, hvis disse mennesker begyndte at tvivle på deres egne overbevisninger og forklaringer.
#38 BN 13 år siden
Og hun ville da helt sikkert også skyde ham i fuld offentlighed for øjnene af hundredvis af mennesker, ja, under en paradekørsel gennem byen!
#39 HonoDelLoce 13 år siden
Hvis hendes plan var at få AL mistanke kastet væk fra sig selv, så var det da et rimeligt genialt træk.. Bare se på dit ironiske indslag... ;)
Med det sagt, så har jeg aldrig hørt om Jackie-teorien før :D
#40 Highland Park 13 år siden
Desuden er det ikke sandt, selv om hun muligvis havde en finger med i spillet, for det var Kennedys egen gøb, der gik af.