Gravatar

#51 MaxHHansen 13 år siden

BN (48) skrev:
Hmm ... du har tydeligvis ikke set min nabo!!!!

;-D

Nej.. og nu har jeg heller ikke lyst... ,o)
Gravatar

#52 Høegh 13 år siden

http://911facts.dk/

Ganske fin læsning.

Her bliver hele forløbet fra start til slut forklaret, med udgangspunkt i de forskellige konspirationsteorier om 9/11 - Og er først og fremmest en kritik af konspirationsteoretikernes manglende logik, argumentationsform, og ofte manipulerende præsentation af "sandheden".

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#53 Høegh 13 år siden

TheEnd (1) skrev:
Har lige læst det her artikel på Politiken og jeg er også en smule skeptisk omkring nogle af de officielle facts (især den berømte bygning 7).

Jeg tror at du her vil kunne finde svar på de fleste spørgsmål som du måtte have angående bygning 7 (der forresten blot var én ud af fem andre store bygninger af World Trade Center-komplekset, som styrtede sammen grundet skader fra de to hovedtårnes sammenfald):

http://911facts.dk/?cat=21

Gravatar

#54 TheEnd 13 år siden

Spændende side. Vidste f.eks ikke at de andre bygninger også var blevet smadret!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#55 MaxHHansen 13 år siden

Synes denne tråd er en smule tam.... hvor er alle tosserne? ,o)
Gravatar

#56 Bruce 13 år siden

#55 De promoverer vist, at Danmarks økonomi kan reddes med 12 minutter!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#57 Åkepool 13 år siden

Bruce (56) skrev:
#55 De promoverer vist, at Danmarks økonomi kan reddes med 12 minutter!

It takes one, to know one ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#58 Muldgraver 13 år siden

Men de andre bygningers ødelæggelse ikke har noget med 9/11 at gøre som sådan. Uheldigvis var der sammenfald mellem to konspirationer, for de øvrige bygninger blev smadret af en hemmelig loge ledet af rumvæsener og med prominente jordbomedlemmer (eller er disse faktisk også rumvæsener?) som Elvis, Alexander den Store, Marilyn Monroe, Judas, Anders Fogh Rasmussen, Mickey Mouse og Relativitetsteorien. Nogle konspirationsteoretikere mener dog, at USA bliver styret af denne loge, og jøderne...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#59 Høegh 13 år siden

Muldgraver (58) skrev:
og Relativitetsteorien.

Jeg vidste det!

Gravatar

#60 PredatorX 13 år siden

Djarnis (36) skrev:
Jeg er også fuldstændig afvisende over for den så omtalte konspirationsteori. Det ville kræve utallige mængder af implicerede, og i mellem disse ville tavsheden før eller siden blive brudt. En så stor, iscenesat og vellykket hændelse ville være verdenshistoriens største bedrift.
Så kompetent tror jeg nu ikke, at Bush-regeringen var. Er det ikke at overvurdere deres kunnen bare en smule?!
Vanvittigt at der stadig findes typer, som påstår dette galskab...

Det lykkedes dem nu meget godt at få hele verden med på krig på baggrund af en opdigtet rapport omkring "WMDs". Der var masser der stod frem og nægtede kendskab til dem, men var der nogle der lyttede?

Så længe regeringer er så fulde af lort, som tilfældet f.eks er med den amerikanske, vil der altid være kritiske typer der er på vagt. Og det er næppe galskab at påpege, at der er noget galt med den officielle forklaring omkring 9/11.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: