Her bliver hele forløbet fra start til slut forklaret, med udgangspunkt i de forskellige konspirationsteorier om 9/11 - Og er først og fremmest en kritik af konspirationsteoretikernes manglende logik, argumentationsform, og ofte manipulerende præsentation af "sandheden".
Har lige læst det her artikel på Politiken og jeg er også en smule skeptisk omkring nogle af de officielle facts (især den berømte bygning 7).
Jeg tror at du her vil kunne finde svar på de fleste spørgsmål som du måtte have angående bygning 7 (der forresten blot var én ud af fem andre store bygninger af World Trade Center-komplekset, som styrtede sammen grundet skader fra de to hovedtårnes sammenfald):
#54 Men de andre bygningers ødelæggelse ikke har noget med 9/11 at gøre som sådan. Uheldigvis var der sammenfald mellem to konspirationer, for de øvrige bygninger blev smadret af en hemmelig loge ledet af rumvæsener og med prominente jordbomedlemmer (eller er disse faktisk også rumvæsener?) som Elvis, Alexander den Store, Marilyn Monroe, Judas, Anders Fogh Rasmussen, Mickey Mouse og Relativitetsteorien. Nogle konspirationsteoretikere mener dog, at USA bliver styret af denne loge, og jøderne...
Jeg er også fuldstændig afvisende over for den så omtalte konspirationsteori. Det ville kræve utallige mængder af implicerede, og i mellem disse ville tavsheden før eller siden blive brudt. En så stor, iscenesat og vellykket hændelse ville være verdenshistoriens største bedrift. Så kompetent tror jeg nu ikke, at Bush-regeringen var. Er det ikke at overvurdere deres kunnen bare en smule?! Vanvittigt at der stadig findes typer, som påstår dette galskab...
Det lykkedes dem nu meget godt at få hele verden med på krig på baggrund af en opdigtet rapport omkring "WMDs". Der var masser der stod frem og nægtede kendskab til dem, men var der nogle der lyttede?
Så længe regeringer er så fulde af lort, som tilfældet f.eks er med den amerikanske, vil der altid være kritiske typer der er på vagt. Og det er næppe galskab at påpege, at der er noget galt med den officielle forklaring omkring 9/11.
#51 MaxHHansen 13 år siden
Nej.. og nu har jeg heller ikke lyst... ,o)
#52 Høegh 13 år siden
Ganske fin læsning.
Her bliver hele forløbet fra start til slut forklaret, med udgangspunkt i de forskellige konspirationsteorier om 9/11 - Og er først og fremmest en kritik af konspirationsteoretikernes manglende logik, argumentationsform, og ofte manipulerende præsentation af "sandheden".
#53 Høegh 13 år siden
Jeg tror at du her vil kunne finde svar på de fleste spørgsmål som du måtte have angående bygning 7 (der forresten blot var én ud af fem andre store bygninger af World Trade Center-komplekset, som styrtede sammen grundet skader fra de to hovedtårnes sammenfald):
http://911facts.dk/?cat=21
#54 TheEnd 13 år siden
#55 MaxHHansen 13 år siden
#56 Bruce 13 år siden
#57 Åkepool 13 år siden
It takes one, to know one ;)
#58 Muldgraver 13 år siden
Men de andre bygningers ødelæggelse ikke har noget med 9/11 at gøre som sådan. Uheldigvis var der sammenfald mellem to konspirationer, for de øvrige bygninger blev smadret af en hemmelig loge ledet af rumvæsener og med prominente jordbomedlemmer (eller er disse faktisk også rumvæsener?) som Elvis, Alexander den Store, Marilyn Monroe, Judas, Anders Fogh Rasmussen, Mickey Mouse og Relativitetsteorien. Nogle konspirationsteoretikere mener dog, at USA bliver styret af denne loge, og jøderne...
#59 Høegh 13 år siden
Jeg vidste det!
#60 PredatorX 13 år siden
Det lykkedes dem nu meget godt at få hele verden med på krig på baggrund af en opdigtet rapport omkring "WMDs". Der var masser der stod frem og nægtede kendskab til dem, men var der nogle der lyttede?
Så længe regeringer er så fulde af lort, som tilfældet f.eks er med den amerikanske, vil der altid være kritiske typer der er på vagt. Og det er næppe galskab at påpege, at der er noget galt med den officielle forklaring omkring 9/11.