Gravatar

#91 PredatorX 19 år siden

Præcis...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#92 filmz-Bruce 19 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#93 PredatorX 19 år siden

Hvordan kan det iøvrigt være, at 85% af al kriminalitet i DK begås af folk af fremmed herkomst, som kun udgør 15% af Danmarks befolkning? Og stadig skal man høre på indlæg som #88? Vi skal alle være åååhhh så tolerante altid. Utroligt som Danmark har en tendens til at bukke sig forover og blive røvpulet igen og igen... Først samarbejdede vi med tyskerne, nu det her... jøsses...

Forleden så jeg en video med en eller anden grim "perker" rapper (aner ikke hvor han kommer fra-deraf skældsordet), hvor han piv over hvordan hans søster er blevet snottet i hovedet osv. Ja, det er da ærgeligt, men måske skulle du takke dine landsmænd og skride hjem, istedet for at beskylde danmark og dets indbyggere.
Gravatar

#94 nakalay 19 år siden

#93 "85% af al kriminalitet i DK begås af folk af fremmed herkomst"

Kilde? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#95 PredatorX 19 år siden

Har læst det i flere aviser for et lille års tid siden, måske mere, og læste det inde på danskfront.dk i sidste måned (de linkede til en statistik - den var ikke hjemmebrygget). Men kan sgu ikke finde noget lige pt. :-( Skal nok forsøge ihærdigt så jeg kan bakke min påstand op:-)

Gravatar

#96 filmz-Bruce 19 år siden

Gravatar

#97 PredatorX 19 år siden

Mange tak for det.

Det beviser jo ikke min påståede statistik tal (som muligvis kan være fup), men giver da et soleklart billede over situationen som den er nu...
Gravatar

#98 filmz-Bruce 19 år siden

Se denne som omhandler en rapport to år tidligere og læg mærke til hvorledes man på side 3 "Mulige forklaringer på etniske unges overkriminalitet" peger på alle mulige faktorer, men ikke nævner religion eller opdragelse med et ord. Det tætteste man kommer, pga. den sygelige danske berøringsangst, er "Kulturforskelle".

Læg mærke til hvorledes den lilla ble pædagog siger "Men den meste kriminalitet består i ejendomsforbrydelser, færdselslovsovertrædelser og lignende som næppe kan forklares med kulturforskelle".

Så vender vi tilbage til den seneste kronik i #96 som omhandler 2004 tallene. Her udtrykkes det klart, at etniske danskere begår langt flere straffelovs og voldsforbrydelser end overtrædelser af færdselsloven.

Vi kan konkludere, at de mennesker som skal fortolke tal, gør det i øst og vest afhængig af deres egne personlige overbevisning. De farver og forvansker med deres udtalelser de statiske tal efter forgodtbefindende.

Men man bør vel næppe undres mere, ovenpå de sidste 6 måneders hysteri og hjernelammelser i store dele af befolkningen.
Gravatar

#99 davenport 19 år siden

Nu arbejder jeg jo med folk af alle nationaliteter, og jeg kan da bekræfte betragtningerne der bliver gjort her.
Især folk fra Somalia er et stort problem, da de er yderst svære at integrere. Deres kulturbaggrund er så forskellig fra vores, at de har svært ved at sætte sig ind i vores tankegang.
Der imod er mange folk fra Afganistan ivrige efter at arbejde og integrere sig.
Problemet er også tit, at man i mange lande pensionere mennesker i en for os ung alder, hvilket vil sige, at de betragter sig selv som pensionister. Deres unge skal så sørge for dem.
Pensionsalderen er i Afganistan fx. 45, hvor den såvidt jeg lige husker i de gamle Balkanlande kan være helt ned til 35.
Det siger så ikke noget om kriminaliteten, men det relaterer alligevel til det, for det er jo tydeligt, at opfattelsen af hvorledes Danmark fungerer, er helt forkert opfattet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#100 filmz-sanjo 19 år siden

Hehe, det med balkanlande må du lige finde mere research om. Sådan fungerer det ikke. Hvis kvinder har været på arbejdsmarkedet i mere end 30 år, kan de tage pension. For mænd er det 35år.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: