#101 19 år siden

88: Jeg siger ikke: "Abu Laban = Islam." Der er nemlig muhammedanere, der er VÆRRE end ham.

93: Enig! Enig! Enig!
Gravatar

#102 PredatorX 19 år siden

Så kan man jo tilføje noget dumt; at de jo i en ret tidlig alder begynder at pløje marken, og derfor hurtigt kan have nået sine points i en alder af 35:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#103 filmz-sanjo 19 år siden

Men gør man nu også det derover? Nej vel.
:)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#104 PredatorX 19 år siden

Men det var jo også dumt, så ingen grove beskyldninger:-)

#105 19 år siden

De pløjer i hvert fald ikke, når du først når til DK. Jo forresten, de pløjer dybt i statskassen, hver gang de runder sjalen.
Gravatar

#106 filmz-sanjo 19 år siden

Ved det. Du kunne også se reaktionen på min smiley :)

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#107 filmz-Ikonoklast 19 år siden

Mange indvandrere
Tallene viser også at den grove kriminalitet blandt helt unge overvejende bliver begået af unge med anden etnisk baggrund: 60 ud af de 83 unge røvere i 2005 havde anden etnisk baggrund, mens det var tilfældet for 37 ud af 60 voldsmænd.

Kilde
Gravatar

#108 Kalle Ferm 19 år siden

Og hvorfor så? Skulle man begynde at diskutere sociale forhold osv også, eller bliver det så for bøvlet?

Ikonoklast - du har ikke besvaret de spørgsmål som vi stillede dig længere oppe i tråden?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#109 nakalay 19 år siden

#108 Jeg er enig i, at det formentligt hovedsageligt er grundet social problemer, men hvad så? Jeg kan ikke se, at dette rykker på problemstillingen?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#110 PredatorX 19 år siden

Der er da mange danskere der også lider under negative sociale forhold. Du kan da ikke nægte at se i øjnene, at mange folk med etnisk baggrund, meget simpelt bare et problem for det samfund du lever i?

Skriv ny kommentar: