Gravatar

#11 DarkLight 21 år siden

#10, viljestyrke eller også har hans mor inddraget lommepengene :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filt 21 år siden

#10, hårdt, men nu har jeg så også fået skrabet 1200kr. en der skal fyres af på lækre bokse og digipacks. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#13 Scherlund 21 år siden

Tæller det foresten med hvis man nu bruger dvdsoon.coms nye tilbud med to gratis dvder sammen med et ifidelity medlemsskab? eller kan jeg rolig bestille nu?
Gravatar

#14 Jay El 21 år siden

Det kan ikke tælle med hvis DVDen er gratis, ligesom det heller ikke kan tælle med, hvis det er en gave.
Gravatar

#15 lasse78 21 år siden

Hej, jeg hedder Lasse
Jeg er 27 om 6 dage og ........OH MY GOD.... Jeg har ikke købt en DVD i ca 2-3 måneder. ???????

Men til gengæld har jeg fixet lidt på det lokale biblotek, det er NÆSTEN det samme som at købe dem.

Og så troer jeg at kæresten har en lille skiveformet overraskelse til mig til min føsdag, JUHUUUUUUUU.

.... Må være stærk ..... kun 6 ..... ... dage til...

huh jeg fryser..... -JEG KAN IKKE MÆRKE MIN TUNGE MERE arrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#16 lasse78 21 år siden

Ej hør nu her Jay El, gælder ik som gave NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#17 Jay El 21 år siden

Tør øjnene og glæd dig over at du ikke er dømt afhængig fordi du får en gave. ;-)
Gravatar

#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Hej Hej Allesammen - Vi hedder Per & Carol og vi er film og musikfreaks - uha næsten som at starte på et 12 Step programme - vi er erkender vi er storforbrugere, med indtil flere musikere og filmelskere i familien er dette forum måske vejen frem for os.

Gaver tæller ikke for vi/jeg har lige fået 2 gaver, som I måske kunne se i en anden tråd, ellers har vi/jeg ikke købt dvd'er siden 20. december og det var gaver til andre, men det var hårdt ikke selv at kunne slæbe nogen hjem.

Pokker til en tråd som fx Heads Up, den friste godt nok tit selvom maximum på kassekrediten og Master Card'et er opbrugt :-)

Man skulle måske prøve at få andre græsgange end filmz.dk for den er jo ikke lige en side, der få en ovenpå igen :o)

Tror jeg jeg skal kigge på opsætningen i firewallen så den også blokere steder som Cd-wow, Dvdoo og andre hang outs for DVDolics.

Dejligt at se så mange komme ud af skabet og erkende deres behov :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#19 dyg 21 år siden

Hej, jeg hedder Stefan, er 25år og er afhængig.

Sidste gang jeg fik et fix var i forgårs. Jeg har indset at jeg ikke sådan lige slipper ud af min afhængighed, så jeg arbejder på ikke at ødelægge min økonomi helt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 PredatorX 21 år siden

Hej, mit navn er Toke. Jeg er 24 år og jeg har ikke købt DVDer siden 7.Januar, hvilket er en yderst sjælden begivenhed for mig. Jeg plejer at få en sending ca. 2-3 gange om måneden, men da jeg både flytter og har fået barn, og intet job har pt, har jeg lige måtte stikke en finger i numsen... nej jorden. Jeg tager dog revenge engang til Marts, da jeg ihvertfald så lige har en 20 titler jeg skal bestille. Det kradser og klør i mine fingre, for at bestille nye... men hvad helvede kan jeg gøre?

Jeg er endnu ikke begyndt at tabe hår eller have andre abstinenser, og jeg dumler som oftest nerverne ved at spille Battlefield, eller prise mig lykkelig over mine 980 DVD titler, hvoraf der stadig er mange jeg endnu ikke har set. Men damnit... det er hårdt at være addict.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: