Gravatar

#41 evermind 21 år siden

Det hjælper at binde sin hånd fast til sengestolpen, har jeg hørt... eller hvad præcis snakker vi om lige nu?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#42 dyg 21 år siden

Jamen, hvad så hvis man ikke har nogen sengestolper?

Jeg er sikker på at det er en dæmon der fik mig til at bestille, da det primært var horror-film jeg bestilte i går...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 evermind 21 år siden

Prøv med revet æble og kolde afvaskninger før sengetid, således at du straks må blive det vederstyggelige smuds til livs...

Hvad bestilte du?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#44 dyg 21 år siden

Det blev til lidt blandet..Dead of Night, The Night of the Hunter og Return of the Living Dead
Gravatar

#45 evermind 21 år siden

Kender ikke de to første, men Return... er en ganske skæg film. Ret B'et, men det hører jo næsten med. :)
Gravatar

#46 dyg 21 år siden

Plot outline til Dead of Night (1974): A young man killed in Vietnam unexplainedly returns home as a zombie... Så ved man, at han er sur, og vil æde mennesker. Dejligt.

Den sidste er en film-noir horror-drama-thriller fra '55. Glæder mig til at stifte bekendskab med film-noir genren. Der er jo nok ikke så meget zombie-horror i den, men en almindelig horror-film skal man heller ikke kimse af.
Gravatar

#47 evermind 21 år siden

Nej, horror er næsten altid godt, så længe det ikke drejer sig om de ubeskrivelige rædsler i film som House of the Dead...

Dead of Night lyder da rimelig fræk. Hvor fandt du den og hvor meget måtte du hoste op med?

Til jer andre: Sorry for at være lidt off-topic!
Gravatar

#48 dyg 21 år siden

Jeg orkede ikke at lede ret længe efter den, så jeg købte den bare ved axel, hvor de bruger det alternative navn Deathdream. Kostede 120kr.
Gravatar

#49 HelmerJ 21 år siden

Så røg jeg sgu i alligevel. Det tegnede ellers så godt. Men de havde Dracula - Dead and loving it til en 80kr seddel på en tank.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#50 PredatorX 21 år siden

Så faldt jeg i... har lige brugt omkring 3.000 Kr på film:-(...
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: