Plot outline til Dead of Night (1974): A young man killed in Vietnam unexplainedly returns home as a zombie... Så ved man, at han er sur, og vil æde mennesker. Dejligt.
Den sidste er en film-noir horror-drama-thriller fra '55. Glæder mig til at stifte bekendskab med film-noir genren. Der er jo nok ikke så meget zombie-horror i den, men en almindelig horror-film skal man heller ikke kimse af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 evermind 21 år siden
Det hjælper at binde sin hånd fast til sengestolpen, har jeg hørt... eller hvad præcis snakker vi om lige nu?
#42 dyg 21 år siden
Jeg er sikker på at det er en dæmon der fik mig til at bestille, da det primært var horror-film jeg bestilte i går...
#43 evermind 21 år siden
Prøv med revet æble og kolde afvaskninger før sengetid, således at du straks må blive det vederstyggelige smuds til livs...
Hvad bestilte du?
#44 dyg 21 år siden
#45 evermind 21 år siden
#46 dyg 21 år siden
Den sidste er en film-noir horror-drama-thriller fra '55. Glæder mig til at stifte bekendskab med film-noir genren. Der er jo nok ikke så meget zombie-horror i den, men en almindelig horror-film skal man heller ikke kimse af.
#47 evermind 21 år siden
Dead of Night lyder da rimelig fræk. Hvor fandt du den og hvor meget måtte du hoste op med?
Til jer andre: Sorry for at være lidt off-topic!
#48 dyg 21 år siden
#49 HelmerJ 21 år siden
#50 PredatorX 21 år siden