Gravatar

#31 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 30 Uffff en synder, det kunne jeg/vi aldrig finde på :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#32 Jay El 21 år siden

Næ, måske ikke lige de to film, men så nogle andre...
Har brugt lidt over 1300 kr. på DVD'er siden mit sidste indlæg i denne tråd. :-\
Gravatar

#33 gi-jones 21 år siden

Bare sig til, hvis vi skal spænde dig fast. Jeg har stadig ikke købt nogen i denne måned!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#34 filmz-yoshimura 21 år siden

Jeg er røget i. Bestilte den koreanske udgave af Léon og den ltd. House of Flying Daggers Acrylic Case hos dvdfromkorea, såeh ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#35 evermind 21 år siden

Jeg har ligget syg i to dage nu... tal om en kold tyrker.

Og vil nogen så være flinke at pille den baby ned fra loftet?!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#36 Scherlund 21 år siden

#35 der er slemt når man begynder at have det som dem i Trainspotting.

Nogen der vil med ud og skude efter hunde med luftgevær eller dykke efter dvder i toilettet?

Må sige at jeg er stolt over mig selv. Har ikke købt en eneste dvd endnu. Har dog kastet mig over andre ting istedet.
Gravatar

#37 HelmerJ 21 år siden

Hurra så er det vidst en hel månede siden jeg sidst købte en film.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#38 McPeter 21 år siden

Jeg er faldet i... men har til gengæld kun købt super billige film til omkring 30-50kr/stk... og så lige Sæson 2 af X-files til 300kr.... årh for pokker da... jeg er en synder! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#39 Scherlund 21 år siden

Jeg må jo nok også krybe til korset og sige at der er røget lidt dvder i indkøbskurven her på det sidste.
Gravatar

#40 dyg 21 år siden

Forgive me father, for I have sinned. It's been four weeks since my last confession. I går faldt jeg i med begge ben, og bestilte dvd'er igen. Må gud hjælpe mig af med denne sygdom, med denne dæmon der har besat mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: