Synes ofte jeg hører mange af jer (og mig selv) komme med det postulat at vi 'ikke køber nogen DVD denne her måned'... MEEEEEN, så 'godt' går det jo sjældent, så nu har jeg oprettet en tråd hvor vi kan støtte hinanden til at få en bedre økonomi?!
Ok, jeg starter: Jeg hedder Peter (*Hej Peter* kommer det så fra jer) Jeg er 23½ og har ikke købt nogen DVD siden d.30/1-05 så det vil sige at jeg rent faktisk ikke har købt nogen DVD i denne måned (*WOW - flot* lyder det så fra jer) Dvs jeg har holdt mig DVD-fri i hele 5 dage...
Nu kan I se hvordan det fungerer - hvem får rekorden for at være den der har holdt sig DVD-fri i flest dage i træk - og selv et lille billigt TP/SS-fix gælder altså ikke som at holde sig DVD-fri!!! :-)
Hej, jeg hedder Thomas. Jeg er 25 år, og jeg har ikke købt nogen DVDer siden kl. 8:46 i morges. Må vel bare starte på en frisk og holde mig DVD-fri til den 4. marts...
Hej, jeg hedder Ulrik. *ryster lidt med den kop kaffe der er i hånden* Jeg er 23 og har ikke købt en dvd i siden d. 1. Februar. *suger lidt mere på den stakkel smøg der er i den anden hånd* Jeg planlægger at ikke købe noget DVD'er resten af den her måned. *prøver at se seriøs ud, selv jeg ikke selv tror på det*
Hej, jeg hedder ... (*bryder sammen og styrter hen til det nærmeste tastatur for at foretage en online-bestilling*)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har nu været clean i over en måned, jeg har ikke købt en DVD siden d. 9/12, eller det vil sige...jeg har købt et soundtrack for at dulme nerverne. Jeg regner med at holde denne måned ud.
Hej, jeg hedder Mikkel Jeg er 25 år og havde ikke købt nogle dvder siden 12.01.2005, men blev idag friste af Heads up Limited Danish Edition tråden og købte 2 stk.
Hej, jeg hedder Jesper Jeg er 31 år og jeg har ikke købt DVD'er siden 2. februar. Min læge siger, at helbredelse ikke er mulig, så jeg køber ufortrødent videre. En hel måned uden køb af DVD'er er i hvert fald helt udelukket. Jeg regner dog med at jeg kan undgå yderligere køb indtil næste uge.
Lidt medlidenhed vil være fint, men det er ikke påkrævet.
#1 McPeter 21 år siden
Ok, jeg starter:
Jeg hedder Peter (*Hej Peter* kommer det så fra jer)
Jeg er 23½ og har ikke købt nogen DVD siden d.30/1-05 så det vil sige at jeg rent faktisk ikke har købt nogen DVD i denne måned (*WOW - flot* lyder det så fra jer)
Dvs jeg har holdt mig DVD-fri i hele 5 dage...
Nu kan I se hvordan det fungerer - hvem får rekorden for at være den der har holdt sig DVD-fri i flest dage i træk - og selv et lille billigt TP/SS-fix gælder altså ikke som at holde sig DVD-fri!!! :-)
#2 Patriarch 21 år siden
Jeg er 25 og har ikke købt en DVD siden d.26 januar...
Jeg lider
#3 filt 21 år siden
Jeg er 15 år og har ikke købt nogen DVD'er siden d. 14. december.
#4 Outbound Sith 21 år siden
Jeg er 25 år, og jeg har ikke købt nogen DVDer siden kl. 8:46 i morges. Må vel bare starte på en frisk og holde mig DVD-fri til den 4. marts...
Kun 28 dage endnu!
"28 Days"...
"28 Days Later"...
28x "24 Timer"...
14x "48 Timer"...
"Nye 48 Timer"...
Det bliver sgu en prøvelse!
Fox Mulder
#5 Scherlund 21 år siden
*ryster lidt med den kop kaffe der er i hånden*
Jeg er 23 og har ikke købt en dvd i siden d. 1. Februar.
*suger lidt mere på den stakkel smøg der er i den anden hånd*
Jeg planlægger at ikke købe noget DVD'er resten af den her måned.
*prøver at se seriøs ud, selv jeg ikke selv tror på det*
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
#7 cyberzed 21 år siden
Jeg har nu været clean i over en måned, jeg har ikke købt en DVD siden d. 9/12, eller det vil sige...jeg har købt et soundtrack for at dulme nerverne. Jeg regner med at holde denne måned ud.
#8 filmz-Wacker 21 år siden
Jeg er 25 år og havde ikke købt nogle dvder siden 12.01.2005, men blev idag friste af Heads up Limited Danish Edition tråden og købte 2 stk.
Jeg har en svag sjæl :-(
http://www.samarit.dk
#9 Jay El 21 år siden
Jeg er 31 år og jeg har ikke købt DVD'er siden 2. februar.
Min læge siger, at helbredelse ikke er mulig, så jeg køber ufortrødent videre. En hel måned uden køb af DVD'er er i hvert fald helt udelukket. Jeg regner dog med at jeg kan undgå yderligere køb indtil næste uge.
Lidt medlidenhed vil være fint, men det er ikke påkrævet.
#10 gi-jones 21 år siden