En biks i Hong Kong, hvor man bl.a. kan finde film med/af Jackie Chan, Jet Li, Kurosawa og også film som "Dark Water", "Battle Royale" og andet godt fra den del af verden.
DDDHouse kan sagtens sende til DK, og de kan sende som "gave", så pakken ikke bliver stoppet i tolden, hvilket vil sige ingen afgifter, told osv.
Desuden er deres priser helt forrykte, og portoen er ikke slem.
Det eneste i skal huske på, er at HK$ ikke er samme kurs som US-dollars.. vi taler om ca. samme kurs som SEK.
Altså:
1 HK$ = 0.80 kr.
Hvilket igen vil sige at f.eks. Battle Royale koster små 20 kr. på DVD, med DTS-spor på.
#48 og #57: Det er Kvickly i Horsens, og de har mange af dem endnu (i hvert fald af Minority Report og Planet of the Abes). Jeg tror Spiderman-DVD'sne var lidt begrænset i antal :(
Er der nogen der kender noget til Bichunmoo (2 Disc) som man kan få på DVDoo.dk til 99,-? Er den noget værd? Umiddelbart lyder det meget som Crouching Tiger, Hidden Dragon og Hero?! Og de var jo meget fede...
Jeg har lige bestilt den. Havde længe ventet på at den skulle blive billig. Det skulle være det Koreanske svar på Crouching, og jeg har egentligt hørt lidt blandet om den, men jeg kan melde tilbage når jeg har set den. (Hvis den stadig er på tilbud der)
Ja, men nogle gange skal man godt nok være hurtig! Igår bestilte jeg Lord of the Flies (1990) for 49kr - idag koster den 99kr... Skulle lige til at skrive det herinde, og var inde for at finde linket da jeg opdagede det! Nogle gange kan man være heldig! :-)
#61 filmz-Kadann 21 år siden
http://www.dddhouse.com
En biks i Hong Kong, hvor man bl.a. kan finde film med/af Jackie Chan, Jet Li, Kurosawa og også film som "Dark Water", "Battle Royale" og andet godt fra den del af verden.
DDDHouse kan sagtens sende til DK, og de kan sende som "gave", så pakken ikke bliver stoppet i tolden, hvilket vil sige ingen afgifter, told osv.
Desuden er deres priser helt forrykte, og portoen er ikke slem.
Det eneste i skal huske på, er at HK$ ikke er samme kurs som US-dollars.. vi taler om ca. samme kurs som SEK.
Altså:
1 HK$ = 0.80 kr.
Hvilket igen vil sige at f.eks. Battle Royale koster små 20 kr. på DVD, med DTS-spor på.
Og, de leverer typisk indenfor en uges tid. :)
#62 El vez 21 år siden
#63 21 år siden
Det er Kvickly i Horsens, og de har mange af dem endnu (i hvert fald af Minority Report og Planet of the Abes). Jeg tror Spiderman-DVD'sne var lidt begrænset i antal :(
Og ja det er en ganske normal Kvickly..
#64 McPeter 21 år siden
#65 skittlez 21 år siden
#66 McPeter 21 år siden
#67 filmz-Dennis 21 år siden
#68 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#69 McPeter 21 år siden
Til gengæld har de så 1963-versionen til 49,- idag...
#70 El vez 21 år siden
Jeg har ikke selv haft mulighed for at bekræfte det :)