#70 Var forbi og tjekke prisen idag hos EB Games - den er på kr 399,-
MEN de har til gengæld et andet tilbud vedrørende den omtalte film, som jeg benyttede mig af. Hvis man giver 3 af sine konsolspil (PS2, X-Box, GameCube) i bytte, kan man The Two towers Extended Edition for kun 1 krone! No shit ;)
Det var en af de bedste byttehandler jeg har gjort længe! :D
#73 Jeg byttede disse tre PS2-spil: Capcom vs SNK Dragonball Z: Budokai Street Fighter EX3
De var forholdsvis billige da jeg købte dem, så jeg ved ikke helt hvilke kriterier de brugte spil skal leve op til. I butikken tjekkede de dog hurtigt lige spildiscen for ridser o.a. Der var ingen problemer, og kort efter stod jeg med et lækkert boxset i hånden ;)
#74 Nice! Det er vist bare noget med at det skal være relativt nye spil (Max et år gamle..). Jeg købte Jet Set Radio Future til xbox i Fona for 199, og solgte det 1½ år senere i Eb Games for 189.. :)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#75 To af spillene var 3 år gamle (SF-EX3, CvsSNK), så hvis der er nogen der mangler The Two Towers og sidder inde med nogle konsolspil de aldrig bruger, er dette en god handel ;D
alderen på spillene har ikke noget at sige jeg har solgt rigtig mange ps2 spil til eb games det siger sig selv jo ældre de er des midre får man for dem
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Filmen er i samme boldgade som Hero og Crouching Tiger, men slet ikke i samme klasse. Kamscenerne er, selvom de indeholder nogle fede features, ikke særligt godt choreograferet, hvilket de redder med at klippe alt for mange gange. Det giver da tempo, men trækker ned i stil. Under kampscenerne spilles der også tit en slags koreansk tung-rock, og det er med til at gøre den mindre episk og give filmen en underlig blandet stil.
Selve historien er lidt rodet fortalt og enkelte karakterer dukker op uden introduktion og virker ligegyldige i historien.
Med det sagt var filmen da alligevel 2 timers god underholdning, men slet ikke noget jeg behøver se lige foreløbigt igen.
Generelt med koreanske udgivelser gælder det er billede og lyd er i høj kvalitet og her var de da også ganske udmærket.
Film: 3/6 Billede 4/6 Lyd 4/6 Ekstramateriale: En hel disk, men filmen var ikke interessant nok til at jeg gad grave dybere ned i det lige foreløbigt!
#71 Ikari 21 år siden
Var forbi og tjekke prisen idag hos EB Games - den er på kr 399,-
MEN de har til gengæld et andet tilbud vedrørende den omtalte film, som jeg benyttede mig af.
Hvis man giver 3 af sine konsolspil (PS2, X-Box, GameCube) i bytte, kan man The Two towers Extended Edition for kun 1 krone! No shit ;)
Det var en af de bedste byttehandler jeg har gjort længe! :D
#72 filmz-Fjolle 21 år siden
#73 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#74 Ikari 21 år siden
Jeg byttede disse tre PS2-spil:
Capcom vs SNK
Dragonball Z: Budokai
Street Fighter EX3
De var forholdsvis billige da jeg købte dem, så jeg ved ikke helt hvilke kriterier de brugte spil skal leve op til. I butikken tjekkede de dog hurtigt lige spildiscen for ridser o.a. Der var ingen problemer, og kort efter stod jeg med et lækkert boxset i hånden ;)
#75 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#76 El vez 21 år siden
399,- er dog stadig det billigste jeg har set R2 til i en butik.
#77 Ikari 21 år siden
#78 filmz-phalanx 20 år siden
#79 skittlez 20 år siden
Bichunmoo...
Filmen er i samme boldgade som Hero og Crouching Tiger, men slet ikke i samme klasse. Kamscenerne er, selvom de indeholder nogle fede features, ikke særligt godt choreograferet, hvilket de redder med at klippe alt for mange gange. Det giver da tempo, men trækker ned i stil. Under kampscenerne spilles der også tit en slags koreansk tung-rock, og det er med til at gøre den mindre episk og give filmen en underlig blandet stil.
Selve historien er lidt rodet fortalt og enkelte karakterer dukker op uden introduktion og virker ligegyldige i historien.
Med det sagt var filmen da alligevel 2 timers god underholdning, men slet ikke noget jeg behøver se lige foreløbigt igen.
Generelt med koreanske udgivelser gælder det er billede og lyd er i høj kvalitet og her var de da også ganske udmærket.
Film: 3/6
Billede 4/6
Lyd 4/6
Ekstramateriale: En hel disk, men filmen var ikke interessant nok til at jeg gad grave dybere ned i det lige foreløbigt!
Håber det kan bruges!
#80 McPeter 20 år siden