Gravatar

#11 filmz-knepugle 21 år siden

Nu kommer jeg ind med lidt serie'r. Der kan være visse stavefejl i navnene da jeg ikke sidder med dem foran mig.

1: Trigun (Et MUST! for amine elskere, kanon serie)
2: Neon Genesis: The evangelion (Fed historie og godt tegnet)
3: Vampire Hunter D, Bloodlust: (Ikke Serie, Men stadig fed)
4: Ninja Scroll: (Kanon underholdning os)
5: Ghost in the shell: fed os
Der er også lige nogle jeg endnu ikke har fået set, men har fået afvide skulle være fede.

Hellsing: skulle være en fed serie(mener det en serie, er dette forkert må i lige rette mig, er lidt træt), og have en alt for fed historie.

Når jeg har snakket med en af mine venner kommer jeg på flere..
Gravatar

#12 filmz-phalanx 21 år siden

#11 jo den er go nok Hellsing er en serie på 13 afsnit,,, det ord jeg syntes der dækker den bedst er -twisted-
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#13 filmz-XENTiNEL 21 år siden

Robotech rykker!
---------------------------------------
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Gravatar

#14 filmz-phalanx 21 år siden

#13 det er jo lige det, det gør
R.O.D read or die,
og så siger jeg igen WOLFS RAIN den må i ikke snyde jer delv for
Gravatar

#15 filmz-Seth GekOo 21 år siden

1# Boogiepop Phantom
2# Serial Experiments Lain
3# Akira

#16 filmz-Seth GekOo 21 år siden

1# Boogiepop Phantom
2# Serial Experiments Lain
3# Haibane Renme
4# Akira
5# Ghost In the shell
6# Cat Soup
7# Beyond (den 6 lille film I Animatrix)
8# Neon Genesis Evangelion
9# Kite
10# Memories

Bare lige lidt indtil jeg opdager noget nyt^^

#17 filmz-phalanx 21 år siden

arhh crap jeg glemte helt boogiepop phantom det er en fucking fed serie og den ultimate box er meget nejs, er der nogen herinde der har købt den, og i så fald er den pengene værd?
Gravatar

#18 El vez 21 år siden

Kan i skrive lidt om Boogiepop ? Det er begrænset hvad der kan fidnes af reviews på imdb etc.. Hvordan er tegnestilen? Jeg kan forstå fortællestilen er meget alternativ, kan i sige lidt om det ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#19 filmz-Seth GekOo 21 år siden

hmmmm... det er det bedste jeg noglen sinde har set... måske ikke tegne mæssigt... og dog... det passer godt til den mere eller minder dystere stemning... hele serien onhandler nogle børn med over naturlig kræfter... og mere vil jeg ikke fortælle for det hele skal bare nydes... serien er som at bygge et usynlige kort hus... men til sidst falder det hele sammen... og så kan du pludselig se alle birkkern... F****** feeed serie... er det hele vær... foræsten er det noglen som har set live actionen versionen af den... har lige bestilt den... så glæder mig pænt meget til a se den...

#20 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Ellers prøv http://www.animenewsnetwork.com/reviews/display.ph...
her er et ret godt review... af den første dvd... det var det der overtalt mig...

Skriv ny kommentar: