Gravatar

#21 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Yes det er jeg skam godt klar over... jeg glæder mig også meget til at få set de film... men... men hvis du ikke synes ichi er til talende... skal du nok holde dig fra versus... men holder nu stadi på at ichi er en af de fedeste film fra asien... og at blande old boy og ichi sammen er fjollet for de to film minder ikke ret meget om hinanen...

#22 filmz-yoshimura 21 år siden

Angåede Miike, så har han mildt sagt en temmelig speciel stil. Jeg var ikke specielt vild med Ichi the Killer, selv om den da var ganske underholdende på en meget brutal måde (omend slet ikke så brutal, som jeg havde forventet). Audition er en helt anden snak - det er en god film, der er meget mere end bare voldsomheder.

Angående Kitamura, så synes jeg, at Versus (som er den eneste af hans film, jeg har set) var en sløj affære. Den minder mest af alt om en dårlig udgave af Princess Blade meets Bad Taste meets "vilkårlig mafia film", men det kan vel også være meget underholdende. Det kan godt være, jeg er gået glip af et eller andet, men den faldt ikke lige i min smag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#23 filmz-Seth GekOo 21 år siden

ja sådan er det jo... folk har forskellig smag... hvilket da også er godt... det udtaler Miike oxo selv på en af hans film (tror der er DOA I)... "enten elsker man ichi eller oxo hader man den...

Forestn hvor mange asistiske film har i?.. jeg har selv talt med anime serier talt som en 87...

#24 filmz-Bruce 21 år siden

#15 Gloria overvejer natfilm torsdag, fredag og lørdag og i den forbindelse kan det komme på tale med asiatiske film som fast inventar. Men det kommer selvfølgelig an på interessen i det ganske land.

Derfor har jeg henvist til forum her og på Dahf. Kommer et sådant tilbagevendende arrangement på tale, er det om at "sprede ordet", så det bliver en succes.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 El vez 21 år siden

Jeg har ca. 35 asiatiske udgivelser, and counting.. :)

#24 Det lyder rigtig godt. Hvis det er noget der bliver sat i værk må vi gøre vores for at støtte det!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#26 ks 21 år siden

Hvis det får succes er det helt sikkert noget de i så fald ville fortsætte med, så det gælder virkelig om at få spredt ordet. Specielt eftersom at Gloria ikke er den biograf der råber allerhøjst og reklamerer til højre og venstre.

Mht. Kitamura, så synes jeg både Versus og Azumi lyder som rigtig interessante film, men har desværre ikke fået set nogle af dem.

Jeg ejer omkring 10 asiatiske film lige nu, alt for lidt hvis jeg skal være ærlig, men DVD'erne derovre fra er jo lidt sværere og dyrere at få fat i end normalt. Det går dog støt fremad lige for tiden, jeg køber ligeså mange asiatiske film, som amerikanske film for tiden.
Gravatar

#27 filmz-Seth GekOo 21 år siden

har et par sider her hvis det er prisen den er gal med... kan godt se og har oxo prøvet det der med at man ikke lige helt ved om den film er noget for en og så køber den... hvor efter det viser sig at være noget lort... efter ens smag...

HkDVDstore.com
DDDhouse.com (Denne side kan du være uhældig at få en film fra der ikke virker... men hvad faan så er det sikkert kun 32 kr det drejer sig om)

#28 filmz-Bruce 21 år siden

#23 og #26 Ja, så skal der arbejdes for sagen :)

Tror jeg har omkring 25-30 Asiatiske udgivelser.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 21 år siden

97 titler og et par stykker på vej ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 ks 21 år siden

Beundringsværdigt!

Skriv ny kommentar: