Gravatar

#1 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Er der en som ved hvor jeg kan få Azumi, til en rimelig pris? Kan ikke find den nogle stæder.

#2 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Der er slet ikke en som ved hvor jeg kan få fat i den ?

#3 nakalay 22 år siden

Du kan få en Deluxe Limited Edition for ca. 320 kr. hos cdjapan.co.jp og den normale lidt over 50 kroner billigere ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4 Ikari 22 år siden

Deluxe-versionen er rigtig fed - kan klart anbefales. Flot indpakning og er den 50'er ekstra værd!
Gravatar

#5 El vez 22 år siden

320kr !? Argh ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 Skobbolop 22 år siden

hmm.. det var da en lidt træls hoved-comment den har inde på imdb:

Summary: stupid fighting movie

this is a very bad movie. the fighting is fake, the costume is cheap. if a 17 yrs old cute looking girl is what you are looking for in a movie, this might work for you. otherwise, avoid! i rated it 2 out of 10. the only thing that is authentic is that the Chinese characters are correctly spelled.

Nu har jeg ikke selv set filmen men hva siger i til den?

#7 Ikari 22 år siden

Forlægget til filmen er en manga, som startede i 1994, og det er da klart den fedeste film som Ryuhei Kitamura har lavet. Der er lidt "Kill Bill"-agtig stil over den i nogle scener. Jeg kunne rigtig godt lide hans "Versus" og "Alive", men "Azumi" er da meget bedre må jeg sige. Glæder mig til at se hvad Kitamura får ud af den nye "Godzilla"-film, som han skal instruere. ;)
Gravatar

#8 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Men er der nogle der ved, hvor jeg kan få fat i den?

#9 inflector 22 år siden

læs #3 måske :=)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Læs #5 måske (O.ô)

Skriv ny kommentar: