Puha den er dårlig! Men heldigvis på den rimeligt sjove måde :) Jeg elsker den elendige instruktion og det elendige skuespil. Den ene pige bliver skræmt til døde af en fisk der kommer op igennem bunden af båden, mens tøsen ved siden af slet ikke bemærker fisken.
B-film er nu dejlige :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#24 hehe yep, bådscenen var jeg færdig af grin over da de går på "jagt" og pigen lige skal vise hvordan det skal gøres.
eller da en falder i et hul og istedet for at skynde sig op af det, begynder personen bare at stå og skrige så vidt jeg husker, mens de farlige fisker kryber lige så stille mod hullet
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24: Lagde du så til gengæld mærke til hvordan det lykkes hende at tømme magasinet i pistolen uden overhovedet at ramme de elendige, og lad mig indskyde langsomme, fisk. Til gengæld rammer hun en/flere af sine kammerater og SPRINGER EN BÅD I LUFTEN! Jeg var død af grin :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 El vez 17 år siden
#22 dyg 17 år siden
#23 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 dyg 17 år siden
B-film er nu dejlige :)
#25 elwood 17 år siden
#26 gi-jones 17 år siden
#27 elwood 17 år siden
#28 dyg 17 år siden
Her og her er billeder af boksene, så i kan se hvilke fremragende film, som jeg kan se frem til :)