Gravatar

#1 dyg 17 år siden

På det seneste er jeg igen kommet i gang med at se lidt dybt elendige, men alligevel utroligt fascinerende og sjove b-film.

Jeg håber (lidt i Planet X's ånd) at få en masse dybt fascinerende b-film frem i lyset (lidt ligesom tråden "Den uendelige liste af små, gode film" - bare med b-film i stedet).

De to seneste anbefalelsesværdige jeg har set:
The Impossible Kid - Agentfilm med dværgen Weng Weng i hovedrollen.

The Story of Ricky - Efter at ryge i fængsel forsøger Ricky (der har lettere overnaturlige kræfter) at rydde op i det korrupte fængsel. Fantastisk, overdrevet, voldelig, blodig og sjov film. Som tidligere sagt: Når man ser en film, hvor en af karaktererne skærer maven op på sig selv udelukkende for at forsøge at kvæle en anden person med sine tarme, så ved man, at man ser en kvalitets-film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 elwood 17 år siden

#1 Ser jævnligt b-film, eller Diamond in the Rough som jeg kalder det med gi-jones. de er dog ikke nødvendigvis billig lavet.

Har faktisk også skrevet om dem hvergang vi har set dem stort set.

Og ohh ja vi har set en hel del perle efterhånden.

det sjoveste er klart og se dem der forsøger og være alvorlige/skræmmene, men så bare overhovedet ikke er det.

jeg mener faktisk jeg lavede en tråd til netop og fortælle om de film i sin tid hmm...

Snakehead Terror står stadig stærkt i min hukommelse 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 dyg 17 år siden

Ja, synes også jeg har set en tråd før, har bare ikke kunnet finde den. Om ikke andet, så er der hermed oprettet en ny :)
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

Hehe jamen velkommen til filmz egen Planetx tråd så 8-)

Jeg fandt den!

Dada!

her kan man også læse om hvordan trenden startede hos undertegnede og gi-jones.

Jeg tror bare det vigtigt vi lige husker, lige at skrive bare lidt om de forskellige film istedet for bare et IMDB link, nogen gange er det sjove også og læse hvordan folk snakker om en bestemt film.

Jeg kan se jeg også desværre har haft den tendens lidt.

men ja lad os da endelig snakker om de her oversete perler, her må sågar Uwe Boll være med 8-)

Vi giver tråden en chance til (den her altså) så må vi bare holde den ved lige.

Jeg mener at alle b-films/bundskraber intresserede skal ha set Snakehead Terror, det er en yderst underholdende film, på den forkerte måde.
Gravatar

#5 dyg 17 år siden

Der ja! Jeg søgte efter b-film, men fandt kun andre triste tråde. Må lige gennemgå din tråd igen, se om jeg ikke lige kan finde lidt gode sager der.

Jeg kan forresten anbefale de bokse, der indeholder f.eks. 50 film, der er meget ofte nogle små "perler" på. Bl.a. indeholder min 50 sci-fi movies blandt mange andre: Abraxas.
Gravatar

#6 elwood 17 år siden

#5 Jeg forsøgte også at søge først, uden held så tog jeg bare et sats og gik mine tråde jeg havde skrevet igennem fra idag og tilbage af, indtil jeg faldt over den 8-)

I'll Breaak you're skulll (ahh Stegelmann, hvis du læser dette vi savner PlanetX)

Kan varmt anbefale Snakehead Terror som sagt, vores egen Cigaret Smoking Man har sågar en lille, men ganske vigtig rolle i den.
Gravatar

#7 dyg 17 år siden

Så er den bestilt fra Play. En 3-pack bestående af Gargoyles' Revenge, Deadly Swarm og Snakehead Terror til 60kr.
Gravatar

#8 elwood 17 år siden

#7 Bådscenen er det hele værd, Michael Bay ville være stolt.. eller også ville han bare ryste på hovedet 8-)
Gravatar

#9 El vez 17 år siden

Hvis det er for at få sig et billigt grin, er det bestemt også værd at tjekke Mystery Science Theatre 3000 ud. Bare drop den tacky indledning og de ditto pauser, og kør frem til den fantastiske humor, når de kommenterer på gamle b-film.

Deres kommentarer på f.eks "Prince of space" er helt fantastiske.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 dyg 17 år siden

#9 - Har også en flok MST3k på vej. Bl.a. Manos: The Hands of Fate!

Skriv ny kommentar: