Det kommer nok til at lyde lidt bittersød, når det nu kommer fra mig, men jeg synes at forummet kører som det skal. Jeg mener af filmz.dk's admin har truffet den rigtige beslutning, ved at holde det så frit af funktioner som muligt. For hvis man først er kommet igang med at implementerer ting som skal "højne" alle andres brugeroplevelser, hvor stopper man så?
I sidste ende kommer her bare til at se ud som newz.dk, og det er da vel ingen der ønsker? Det hele er ved at drukne i funktioner, som kommer til at ligge som en tåge over det simple grund til at vi kommer her. For at snakke om film.
Hvis vi i vid udstrækning kan klare det uden admins indblanding eller ban/ignore-lists, må det da være at foretrække? Jeg synes faktisk det går meget godt med at holde en god ro og orden. Det i sig selv, er da noget en præstation. Vi har vel alle set foras som er plasteret til i bans, henstillinger og den slags. Når nogen(jeg) går for langt, er der altid folk parat til at banke en på plads igen, og det synes jeg da bestemt er en positiv ting.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#32 Enig. Personligt vil jeg forsøge at holde mig inde i diskussioner, sålænge der er lidt udbytte heraf. Går det over i trolleri eller flaming, så exit'e.
Forsøge! ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#32 Enig meget hen ad vejen. Men der er visse typer, selv efter mange irettesættelser, som ikke tager de fine (og de knap så fine ) hentydninger til sig. Se bare hvordan det udviklede sig, i den efterhånden berygtet "Hollywood klar med download af film" tråd. Og de få individer synes jeg admins skal tage stilling til og i sjældne tilfælde ban'e; ligesom der vist engang var en fyr der hed Thomas, der også kun var til besvær...husker I ikke ham? Det var en lettelse, at han fik sparket dengang.
Så ser det ud til at der atter hersker fred og idyl på det bette filmz.... :) Ihvertfald for en tid - håber jeg... Mit sidste bidrag til den legendariske 'Hollywoodtråd' skulle i så fald være:
1 Gik over stregen - uden grund 7 Gik med - af go' grund!
'Ondskabens akse' - - ??? I think not. Men vi ses i en anden tråd :) Hyg jer :)
#31 filmz-Bruce 18 år siden
#32 DarkLight 18 år siden
Jeg mener af filmz.dk's admin har truffet den rigtige beslutning, ved at holde det så frit af funktioner som muligt. For hvis man først er kommet igang med at implementerer ting som skal "højne" alle andres brugeroplevelser, hvor stopper man så?
I sidste ende kommer her bare til at se ud som newz.dk, og det er da vel ingen der ønsker? Det hele er ved at drukne i funktioner, som kommer til at ligge som en tåge over det simple grund til at vi kommer her. For at snakke om film.
Hvis vi i vid udstrækning kan klare det uden admins indblanding eller ban/ignore-lists, må det da være at foretrække?
Jeg synes faktisk det går meget godt med at holde en god ro og orden. Det i sig selv, er da noget en præstation. Vi har vel alle set foras som er plasteret til i bans, henstillinger og den slags.
Når nogen(jeg) går for langt, er der altid folk parat til at banke en på plads igen, og det synes jeg da bestemt er en positiv ting.
#33 filmz-Bruce 18 år siden
Forsøge! ;)
#34 DarkLight 18 år siden
#35 gi-jones 18 år siden
#36 dolphinfriendly 18 år siden
Og de få individer synes jeg admins skal tage stilling til og i sjældne tilfælde ban'e; ligesom der vist engang var en fyr der hed Thomas, der også kun var til besvær...husker I ikke ham? Det var en lettelse, at han fik sparket dengang.
#37 filmz-Kadann 18 år siden
Jeps, og Harry fik også sparket i sin tid.
#38 JannikAnd 18 år siden
#39 dolphinfriendly 18 år siden
#38 LOL! Han virkede ellers som en hyggelig fætter, dog med lidt mere end film på sinde..."smukke unge mand"...hahaha
#40 filmz-Cyberdog 18 år siden
Ihvertfald for en tid - håber jeg...
Mit sidste bidrag til den legendariske 'Hollywoodtråd' skulle i så fald være:
1 Gik over stregen - uden grund
7 Gik med - af go' grund!
'Ondskabens akse' - - ??? I think not.
Men vi ses i en anden tråd :)
Hyg jer :)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971