En fremragende action film, og realtisk forhold til 80ere action
Den har en Sublim Matt Damon i rolen som Jason Bourne og underholder en tyk og tyndt hele vejen igenmen
Selvom jeg fortrækker Die hard, Rambo og lidt mere Drengerøvs action så går den her "morderne" action helt an.
5/6
The Mummy
Stepan summers underholdene og sjoveste film han har skabt, Brendan Fraser er fremragende som Jack O connel, og Rachel Weiz er da utrolig Nam og fantatisk skuespiller.
Fremragende film, men humor og action. Stephan Summers bedste film!
5/6
Van Helsing
Jeg er fan af Hugh Jackman og finder altid Helsing utrolig underholdene, ja den har måske ikke de bedste effekter, men Varulvene er nu flotte og især Transformationen er en sej og ny måde at de flå deres skind af.
Underholdene og fremragende underholding, ikke Stephan sommers bedste film.
5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#221 Åkepool 14 år siden
Ja hvad skete der lige der? Hvad dælen har Gerard Butler med "Gladiator" at gøre?
#222 Highland Park 14 år siden
#223 Åkepool 14 år siden
#224 Highland Park 14 år siden
#225 Åkepool 14 år siden
#226 Batsy 14 år siden
Bourne Supermacy
En fremragende action film, og realtisk forhold til 80ere action
Den har en Sublim Matt Damon i rolen som Jason Bourne og underholder en tyk og tyndt hele vejen igenmen
Selvom jeg fortrækker Die hard, Rambo og lidt mere Drengerøvs action så går den her "morderne" action helt an.
5/6
The Mummy
Stepan summers underholdene og sjoveste film han har skabt, Brendan Fraser er fremragende som Jack O connel, og Rachel Weiz er da utrolig Nam og fantatisk skuespiller.
Fremragende film, men humor og action. Stephan Summers bedste film!
5/6
Van Helsing
Jeg er fan af Hugh Jackman og finder altid Helsing utrolig underholdene, ja den har måske ikke de bedste effekter, men Varulvene er nu flotte og især Transformationen er en sej og ny måde at de flå deres skind af.
Underholdene og fremragende underholding, ikke Stephan sommers bedste film.
5/6
#227 BN 14 år siden
The Mummy - 2/6
Van Helsing - 2/6
#228 MOVIE1000 14 år siden
The Mummy 4/6
Van Helsing 3/6
#229 IK 14 år siden
The Mummy 4/6
Van Helsing 2/6, kunne godt lide den for 5-6 år siden, men nu synes jeg den er pivringe.
#230 Lord Beef Jerky 14 år siden
The Mummy 3/6
Van Helsing 2/6
Bestemt ikke min omgang denne gang =(