Gravatar

#251 Lord Beef Jerky 14 år siden

American Psycho - 4/6. Finder den ganske undervurderet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#252 MOVIE1000 14 år siden

Har aldrig set, men har ikke hørt meget kritik om hverken den originale eller genindspilningen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#253 Kruse 14 år siden

MOVIE1000 (252) skrev:
Har aldrig set, men har ikke hørt meget kritik om hverken den originale eller genindspilningen.

Hvilken film snakker du om? American Psycho? Den har ikke nogen genindspilning. Du blander den formentlig sammen med Psycho, som netop har en nyere genindspilning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#254 MOVIE1000 14 år siden

Jeg mener ikke Psycho, jeg mindes bare at have læst en masse om at Christen Bale at han gjorde det godt nok trods at det var en genindspilning, men kan nu se/høre at der ikke er lavet andre end den.
Gravatar

#255 Skeloboy 14 år siden

Kruse (250) skrev:
Jeg synes faktisk kun at det er scenen med franskmændende, som er det eneste af det tilføjede, som for alvor trækker mig helt ud af filmen og stemningen

Den scene er grunden til, at Redux ikke er bedre end den normale. For alt andet, der er tilføjet gør filmen bedre.
Gravatar

#256 Collateral 14 år siden

#254: American Psycho er baseret på en bog, og jeg har hørt et par stykker sige at bogen er væsentligt bedre end filmen?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#257 MOVIE1000 14 år siden

#256 jeg tror bare at jeg har forvekslet den med en anden Christian Bale film som skulle være en genindspilning, eller er jeg helt galt på den??
Gravatar

#258 Collateral 14 år siden

#257: Pas.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#259 Batsy 14 år siden

20 December, nu der kun 4 dage tilbage YAY :D

The godfather part III
Den svageste, men stadigvæk er den rigtig god!
Al Pacino spiller fremragende, og den er fremragende fortalt.
Altid sjovt at se en ung Andy Garcia, som det var sjovt at se en Robert de niro uden rynker osv.
God slutning på the Godfather trioligien.
5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#260 Skeloboy 14 år siden

#257 - 3:10 To Yuma er en genindspilning

Skriv ny kommentar: