Gravatar

#241 Batsy 14 år siden

#240, ja myrepip må da kunne lide den Cameo nu hvor ham her er med i hans yndligns film (-; http://content7.flixster.com/question/39/54/80/395...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#242 filmz-Myrepip 14 år siden

#241 3/6 men skal nok give den en chance til tror jeg.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#243 Batsy 14 år siden

242# haha :D, i quess i were wrong!

Gravatar

#244 Åkepool 14 år siden

Tropic Thunder - 3/6
The Green Mile - 4/6
The Shawshank Redemption - 6/6
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#245 MOVIE1000 14 år siden

Tropic Thunder - 5/6
The Green Mile - 5/6
The Shawshank Redemption - 3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#246 Batsy 14 år siden

19 December.

American Pyshco

Jeg har nu set den, og den var fanme fremragende og Christian bale er fantatisk.
Jeg forstår dog ikke den bratte slutning, var var pointen? Rigtig godt skuespil, og Sjovt at se Bale i Pyskotisk rolle!
5/6

Så fra nu af, skære jeg ned til kun en film. Eftersom jeg mangler film at sætte i julekalenderen.

Gravatar

#247 Collateral 14 år siden

#156: Nu er jeg så meget bag ud, at min kommentar kommer meget for sent, men jeg vil bare lige tilslutte mig theatrical versionen. Har set filmen to gange, først redux og derefter theatrical. Og var det ikke fordi jeg havde set den korte version i forbindelse med et forløb på medieskolerne, tror jeg "Apocalypse Now" havde været ødelagt endegyldigt for mig. Jeg synes første gennemsyn af den lange udgave var SÅ trættende og kedeligt. Hvor den oprindelig rent faktisk er ret stram i sin fortælling. Løb nærmest direkte hjem og skaffede mig af med Redux. Har dog stadig ikke erhvervet mig den rigtige, og nu venter jeg på BD, da den vist får begge versioner.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#248 BN 14 år siden

#247:

Det er interessant at høre, at jeg langtfra er den eneste der har det sådan.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#249 Collateral 14 år siden

#248: Er du bestemt ikke, og jeg skylder faktisk nok theatrical endnu et kig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#250 Kruse 14 år siden

Det skal siges at jeg faktisk kun har fået set Redux udgaven af "Apocalypse Now", og jeg alligevel elsker filmen, og har genset den flere gange. Jeg synes faktisk kun at det er scenen med franskmændende, som er det eneste af det tilføjede, som for alvor trækker mig helt ud af filmen og stemningen. Resten har jeg ikke det store imod, selvom at jeg dog også er sikker på at en nedtrimmet theatrical version klart vil være det bedste. Jeg købte fornyligt en dvd-udgave hvor theatrical cuttet også var med, men nu hvor Blu-Ray versionen er ude, venter jeg nok med at få set den version til at jeg får købt den på Blu-Ray.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: