#2651 - det er sgu et af de fedeste indslag, jeg har set med ham.
#2652 - lidt for lang til, jeg gider se den, men læste nogen af kommentarerne...de sammenligner stadig love som sundhedsreformen med kommunisme...de er eddermame underligt opdraget over there
#2653 Han er kanon :) Og ja, når de begynder på deres kommunisme pis, så er det blot et tydeligt eksempel på, at de absolut STADIG intet aner om sand kommunisme, eller også spiller republikanerne blot dumme ... hvilket de til gengæld gør godt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er jo især en gevinst for de 32 millioner amerikanere som står uden sygeforsikring.
Og en nok vigtigere ting, så er der ikke noget loft over hvor meget man kan "belæmre" sit forsikringsselskab med, i hvert fald over et år. Jeg kan ikke huske om gælder over en længere periode. Det man ser i serier og på film med at folk udsætter vigtige operationer, fordi de ikke tør bruge af deres kvote, er desværre ikke en kliché. Der er så vidt jeg ved også nogle skattemæssige fordele for virksomheder, med at de kan trække det fra i skat.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Turen til Paris med min kæreste var et påskud til at fri til hende. Vi gik en tur langs Seinen sent igår aftes, og jeg "poppede spørgsmålet" under Pont Neuf.
Hun blev så overrasket, at hun begyndte at græde. Og hun sagde ja. 6/6.
#2651 filmz-Bruce 15 år siden
6/6
#2652 filmz-Bruce 15 år siden
Der er knald på og Obama lægger sig ikke ned for en pågående rapporter.
#2653 Skeloboy 15 år siden
#2652 - lidt for lang til, jeg gider se den, men læste nogen af kommentarerne...de sammenligner stadig love som sundhedsreformen med kommunisme...de er eddermame underligt opdraget over there
#2654 filmz-Bruce 15 år siden
#2655 filmz-jonasgr 15 år siden
Og en nok vigtigere ting, så er der ikke noget loft over hvor meget man kan "belæmre" sit forsikringsselskab med, i hvert fald over et år. Jeg kan ikke huske om gælder over en længere periode. Det man ser i serier og på film med at folk udsætter vigtige operationer, fordi de ikke tør bruge af deres kvote, er desværre ikke en kliché.
Der er så vidt jeg ved også nogle skattemæssige fordele for virksomheder, med at de kan trække det fra i skat.
'Cause I'm evil"
#2656 Notional 15 år siden
Så ved man jo at det er det rigtige, der er sket :D
#2657 mr gaijin 15 år siden
Hun blev så overrasket, at hun begyndte at græde. Og hun sagde ja.
6/6.
#2658 elwood 15 år siden
Was there any slowclapping?
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2659 mr gaijin 15 år siden
#2660 rockysds 15 år siden