Og tillykke Magnus. Fint set-up ;) Det vildeste jeg har hørt, er en af mine gamle venner, der sendte kæresten til en beautyshop i en limo. Den kørte hende derefter ud i en park med en sø, hvor der var dækket op med champagne og jordbær. Og så kom stodderen ridende på en hvid hest. (Deres bryllup kostede 100.000+) Jeg har altid selv haft en drøm om at fri på toppen af Empire State, men det er sku lidt corny egentlig. Tror jeg holder mig til en omgang tvang i Fritzlkælderen, og popper den der...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#..01 - det lyder næsten lidt for romantisk (din vens frieri, ikke kælderen) :) Lige på grænsen til det komiske, men det var sikkert fedt i øjeblikket.
Tillykke til mr gaijin, lyder lige tilpas romantisk :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
6/6 At vi har kæmpet os gennem en måned med absolut lavvande i kassen, givet afkald på meget og nu står med 800,- som jeg kan hæve i morgen + Oberstens 1600,- tilbage fra Skat der går ind fredag, og 200,- i mønter i min jakkelomme og 200 i kontanter i skabet. Det klarede vi godt! Næste måned overgår vi til ny bank, og får 3500,- mere til os selv i måneden. Slut med at sutte anus på Middelfart Sparekasse, og så er der børnepenge den 20. Nu går det den rigtige vej! Derfor 6/6
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
At Boye & Boye er kommet frem til, at Thomas B. Thriges Gade., den gennemkørende vej i Odense, skal lukkes. ½/6
Det får ½, fordi det bliver fedt med alt det nye, der bliver bygget. Men for satan da, der kommer meget trafikkaos mange andre steder, og det er på meget mindre veje. Hader prestigeprojekter!
Jeg er for så vidt enig i, at der skal gøres noget, men jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor man ikke laver en tunnel i stedet for at lukke det helt af...
#2701 davenport 15 år siden
Og tillykke Magnus. Fint set-up ;)
Det vildeste jeg har hørt, er en af mine gamle venner, der sendte kæresten til en beautyshop i en limo. Den kørte hende derefter ud i en park med en sø, hvor der var dækket op med champagne og jordbær. Og så kom stodderen ridende på en hvid hest. (Deres bryllup kostede 100.000+)
Jeg har altid selv haft en drøm om at fri på toppen af Empire State, men det er sku lidt corny egentlig.
Tror jeg holder mig til en omgang tvang i Fritzlkælderen, og popper den der...
#2702 lagoni 15 år siden
Tillykke til mr gaijin, lyder lige tilpas romantisk :)
#2703 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#2704 davenport 15 år siden
#2705 MOVIE1000 15 år siden
#2706 mr gaijin 15 år siden
6/6
#2707 davenport 15 år siden
At vi har kæmpet os gennem en måned med absolut lavvande i kassen, givet afkald på meget og nu står med 800,- som jeg kan hæve i morgen + Oberstens 1600,- tilbage fra Skat der går ind fredag, og 200,- i mønter i min jakkelomme og 200 i kontanter i skabet.
Det klarede vi godt!
Næste måned overgår vi til ny bank, og får 3500,- mere til os selv i måneden.
Slut med at sutte anus på Middelfart Sparekasse, og så er der børnepenge den 20.
Nu går det den rigtige vej!
Derfor 6/6
#2708 Skeloboy 15 år siden
Det får ½, fordi det bliver fedt med alt det nye, der bliver bygget. Men for satan da, der kommer meget trafikkaos mange andre steder, og det er på meget mindre veje. Hader prestigeprojekter!
#2709 lagoni 15 år siden
Har du et link til hvad de vil lave der?
#2710 Skeloboy 15 år siden
Trafikken forventes at stige 55% på Vesterbro, 40% på Palnatokesvej osv osv.
Her-stiger-trafikken-voldsomt
Alle artikler
Jeg er for så vidt enig i, at der skal gøres noget, men jeg fatter simpelthen ikke, hvorfor man ikke laver en tunnel i stedet for at lukke det helt af...