#2689 - Jeg er ikke tilhænger af hurtige chok-kure, så jeg har efterhånden brugt 1½-2 år på det. Der har været perioder med stor vægttab, og der har været perioder uden bemærkelsesværdig vægttab. Men vigtigst af alt: Det virker ikke til at yoyo-effekten rammer mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Turen til Paris med min kæreste var et påskud til at fri til hende. Vi gik en tur langs Seinen sent igår aftes, og jeg "poppede spørgsmålet" under Pont Neuf.
Hun blev så overrasket, at hun begyndte at græde. Og hun sagde ja. 6/6.
Stort tillykke mr. gaijin! :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
2690# vis du bliver gift skal jeg så lægge et besøg og så skal du afspille the dark knight's theme og så kommer jeg og siger" gardslations and im batman if you dont now that yet".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#2694 - En lynkur ville garanteret ikke holde ved mig.. Det primære har helt klart været at få smidt alle de gamle dårlige vaner langt væk, og få introduceret nye bedre vaner... Og det var sgu ikke nemt det første stykke tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Turen til Paris med min kæreste var et påskud til at fri til hende. Vi gik en tur langs Seinen sent igår aftes, og jeg "poppede spørgsmålet" under Pont Neuf.
Hun blev så overrasket, at hun begyndte at græde. Og hun sagde ja. 6/6.
Tillykke, mr gaijin. :-)
(Fik associationer til dengang jeg selv friede, men det var desværre ikke ved Seinen, men blot en andedam ... ;-))
2698 og 2696# ja, men gaijin husk reje cocktails ellers lever det ikke op til scenen (:, og det lyder da godt ved hva jeg skal sige" and i now pernos you as batman nr 2 and batwomen nr 2 (:". hvilken tid skal jeg komme (: og skal jeg være i sort dragt eller hvid vis jeg skal være præst (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#2691 dyg 15 år siden
#2692 Twister 15 år siden
Stort tillykke mr. gaijin! :)
#2693 Batsy 15 år siden
#2694 Åkepool 15 år siden
#2695 dyg 15 år siden
#2696 mr gaijin 15 år siden
#2697 BN 15 år siden
Tillykke, mr gaijin. :-)
(Fik associationer til dengang jeg selv friede, men det var desværre ikke ved Seinen, men blot en andedam ... ;-))
#2698 elwood 15 år siden
hvorefter The Joker Crasher partyet, da der blir spurgt om nogen har noget og indvende mod dette ægteskab.
Ladies and gentleman, we are tonights entertainment
Hvorefter Præsten/Batman gennemtæver The Joker.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2699 Skeloboy 15 år siden
#2700 Batsy 15 år siden