Gravatar

#2691 dyg 15 år siden

#2689 - Jeg er ikke tilhænger af hurtige chok-kure, så jeg har efterhånden brugt 1½-2 år på det. Der har været perioder med stor vægttab, og der har været perioder uden bemærkelsesværdig vægttab. Men vigtigst af alt: Det virker ikke til at yoyo-effekten rammer mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2692 Twister 15 år siden

mr gaijin (2657) skrev:
Turen til Paris med min kæreste var et påskud til at fri til hende. Vi gik en tur langs Seinen sent igår aftes, og jeg "poppede spørgsmålet" under Pont Neuf.

Hun blev så overrasket, at hun begyndte at græde. Og hun sagde ja.
6/6.

Stort tillykke mr. gaijin! :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2693 Batsy 15 år siden

2690# vis du bliver gift skal jeg så lægge et besøg og så skal du afspille the dark knight's theme og så kommer jeg og siger" gardslations and im batman if you dont now that yet".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2694 Åkepool 15 år siden

#2691 - Det er sguda også stærkt gået at smide dem på 1½-2 år. Og den eneste rigtige måde, for de der hurtige kure, holder ikke i længden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2695 dyg 15 år siden

#2694 - En lynkur ville garanteret ikke holde ved mig.. Det primære har helt klart været at få smidt alle de gamle dårlige vaner langt væk, og få introduceret nye bedre vaner... Og det var sgu ikke nemt det første stykke tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2696 mr gaijin 15 år siden

#2693 Jeg tror bare, at jeg dropper præsten og hyrer dig i batman-kostume i stedet ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2697 BN 15 år siden

mr gaijin (2657) skrev:
Turen til Paris med min kæreste var et påskud til at fri til hende. Vi gik en tur langs Seinen sent igår aftes, og jeg "poppede spørgsmålet" under Pont Neuf.

Hun blev så overrasket, at hun begyndte at græde. Og hun sagde ja.
6/6.

Tillykke, mr gaijin. :-)

(Fik associationer til dengang jeg selv friede, men det var desværre ikke ved Seinen, men blot en andedam ... ;-))
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2698 elwood 15 år siden

hvorefter The Joker Crasher partyet, da der blir spurgt om nogen har noget og indvende mod dette ægteskab.

Ladies and gentleman, we are tonights entertainment

Hvorefter Præsten/Batman gennemtæver The Joker.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2699 Skeloboy 15 år siden

At hende, der giver mig opgaver stoler er begyndt at stole så meget på mine evne, at hun ikke længere skal læse tekster og oversættelser igennem, 6/6
Gravatar

#2700 Batsy 15 år siden

2698 og 2696# ja, men gaijin husk reje cocktails ellers lever det ikke op til scenen (:, og det lyder da godt ved hva jeg skal sige" and i now pernos you as batman nr 2 and batwomen nr 2 (:". hvilken tid skal jeg komme (: og skal jeg være i sort dragt eller hvid vis jeg skal være præst (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: