Gravatar

#3041 MMB 15 år siden

Roskilde Festival 2010's program 3/10

Hold kæft hvor er det skuffende. Der er godt nok mangel på hovednavne.
Gravatar

#3042 Bony 15 år siden

Lørdag: 6/6
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3043 HonoDelLoce 15 år siden

Bony (3042) skrev:

Dude......

Det er kun torsdag....

Torsdag 4/6 - det er jo trods alt lille-fredag ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3044 Skeloboy 15 år siden

#3041 - men hvilke navne ville du gerne have? Og hvis du siger Rage Against The Machine, så giver jeg dig en endefuld..:)

Muse, Prodigy, Patty Smith er da hovednavne...og Gorillaz er en rigtig vild bookning.

Men fuck da også hovednavnene, se på alt det andet der kommer i stedet :)
Gravatar

#3045 inflector 15 år siden

De nationale tests i folkeskolen 0/6 - mage til talentløst lort skal man satme lede længe efter.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3046 filmz-jonasgr 15 år siden

Traileren til Michael Clayton 9/10

Omend de godt kunne have undværet at medbringe den sidste scene fra filmen. En gang imellem kan jeg godt finde på lige at se trailere fra film jeg har set, det bringer hurtigt minderne tilbage. Og Michael Clayton præsenterer meget godt, hvad vi har i vente. "I'm not the enemy!", "then who are you ?".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3047 MMB 15 år siden

Der er kun to navne, som jeg virkelig, virkelig gerne vil se, og det er Them Crooked Vultures og Muse, og jeg har endda set Muse én gang.

Motörhead, Kasabian, Gorillaz og Alice In Chains bliver da også spændende, og dem ser jeg frem til at se. Derudover er der en del bands, som jeg ser i mangel på bedre, men jeg synes i høj grad der mangler en wow effekt. De andre festivaller som Rock Am Ring og især Download Festival har det. Jeg ville seriøst se en hvilken som helst dag fra Download line-up'et fremfor hovednavne på Roskilde.

Jo, jeg vil da gerne se RATM, selvom det ikke har været min topprioritet, for jeg ved da godt, det er urealistisk. Jeg forstår bare ikke, hvorfor ZZ Top, der spiller i Norge og Finland lige op til Roskilde, ikke er blevet booket. Det samme gælder Paul McCartney, som i den grad kunne løfte plakaten op. Han er heller ikke urealistisk, da han spiller en festival i England kort inden Roskilde.

Metallica spiller koncerter i slutningen af juni og kunne være en mulighed. Arcade Fire kunne være en mulighed, da de også spiller i nærheden. Bob Dylan kunne være en mulighed, selvom lørdag er den eneste mulighed. Men han spiller trods alt i England og Irland dagene før og efter? Airbourne er et andet band, der ville være fedt at se. Slash kunne være spændende. Eller Wolfmother.

Jeg savner kort sagt mindst et stort rock navn, der virkelig er en god booking, for Roskildes program i år er langt under de andre festivallers niveau.
Gravatar

#3048 MMB 15 år siden

Derudover er der også akut mangel på hip-hop og metal headliner, men det er ikke rigtig min hjemmebane.
Gravatar

#3049 evermind 15 år siden

Bony (3042) skrev:

Agreed, dude! Det bliver en awesome Z-dag med fuldt hus, må man sige! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3050 mr gaijin 15 år siden

Vulkanaske, der sandsynligvis forhindrer mig og 20 elever i at komme med et fly til Japan i morgen. De har gået og glædet sig i ugevis. Øv.

0/6
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: