Gravatar

#3051 Bobby Singer 15 år siden

Notional (3040) skrev:
Den nyeste episode af South Park 6/6
Trækker på en masse gamle episoder, gør grin med en masse kendte OG starter muhammedproblematikken igen i en dobbelt(trippel?)episode igen, som den baserer sig på.

Oh og så lidt guf til filmfans:
http://i759.photobucket.com/albums/xx234/Notional/...

Jeg synes så til gengæld at det var en af de kedeligste episoder i længere tid. Den trækker netop på en masse gamle South Park Jokes og tilføjer ikke rigtig noget originalt til serien på nogen måde, alle jokesne er noget man har set før i en eller anden form fra tidligere episoder. Efter min mening sæsonens dårligste afsnit og faktisk et af seriens mest usjove af slagsen i længere tid. 2/6
Idjit
Gravatar

#3052 NightHawk 15 år siden

News reporter kommer i infight med et insekt og så bryder helvede løs! :D

Underholdnigsværdi, 7/6. :D

Remix Edition :

Underholningsværdi, 6/6. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3053 Skeloboy 15 år siden

#3047 - der mangler lige 10-15 navne endnu, skal du huske på.

Men: Paul McCartney ville ikke passe ind. Wolfmother kommer til Jelling. Bob Dylan var der i 2006. RATM er slet ikke i Europa. De er for i øvrigt superrealistiske til Roskilde, problemet er bare at de sidste 2 år har de slet ikke været i Europa under Roskilde.

Mettallica kunne godt komme, og mon ikke Arcade Fire eller Airbourne kommer på senere?

Mht. de andre festivaler, skal du tænke på, at Roskilde er meget anderledes. For det første er der mange, mange, mange flere bands i meget bredere genre. Og de andre festivaler er superkommercielle, hvor Roskilde har en helt andet og langt federe ånd.

Med hensyn til hip-hop så er der Brother Ali, Tech N9ne og Drake, som er ganske store samt mindre bands.

Og Gorillaz er en stor og helt unik bookning for Roskilde. Eneste festival de spiller i år. og Alice in Chains er et legendarisk band, et af 90'ernes bedst sælgende. Them Crooked Vultures spiller gedigen rock og er stjernebesat, mens Muse er et af de hotteste navne for tiden...så masser af rock er der da. Og Motorhead.

Problemet, som jeg ser det, er at folk brokker sig over de forkerte ting: "jamen, der er jo ikke noget hip-hop". Jo, det er der. "Jamen, der er jo ikke noget elektronisk", nej, kun Prodigy, Pendulum, LCD Soundsystem, Moderat, Beat Torrent, DJ Umb, FM Belfast osv osv."

Metalsiden er lidt svag, men hvis man som mig inkludere hardcore i metal, så er der bare de to største navne: Sick of it All og Converge. Derudover er der Rising, Solstafir, Gallows, Killswitch Engage, Nile og The Kandidate.

Det hele er der :)
Gravatar

#3054 filmz-Utyske 15 år siden

#3053 -

Og så er der jo både Copenhagen Live og Copenhell, når vi taler hård rock og metal. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3055 Skeloboy 15 år siden

#3054 - har jo vundet to billetter til Copenhell:), men jeg sælger dem for at få penge til Leonard Cohen, det vil jeg hellere.

Apropos Copenhagen Live, så siger det mig ikke så meget. Har set Rammstein er jeg træt, de er gået total i stå. Bullet For My Valentine stinker, Volbeat er jeg også rigtig træt af og Slash siger mig intet. Så det er faktisk Skunk Anansie jeg helst vil se af dem, der er med...og dem har jeg set en gang(i 1997), og det må være nok :)

Copenhell derimod, det sparker satme røv...men jeg har set Hatebreed, Megadeth, Deftones, Mastodon, Mnemic og Psyke Project før, og tilbage er så kun Devildriver, som jeg kunne tænke mig at se...derfor bliver det til Leonard Cohen i stedet, som jo er en legende.

Men altså....på RF kommer der fucking Converge, det bliver så sindssygt.
Gravatar

#3056 filmz-Utyske 15 år siden

#3055 -

Copenhagen Live siger heller ikke mig noget som helst, men jeg har billet til Copenhell og det ser jeg ret meget frem til. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3057 Skeloboy 15 år siden

#3056 - havde billet...solgte den igen fordi jeg simpelthen ikke havde penge...vandt så to billetter, men samme dag bliver det så offentliggjort at Cohen kommer til Odense :)...efter et par timers overvejelser kom jeg frem til, at Cohen ville være fedest.
Gravatar

#3058 Batsy 15 år siden

sygdom 0/6 skulle have kæresten hjem i dag til på søndag, blev sku ikke til noget :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#3059 davenport 15 år siden

Devildriver er ret fedt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3060 filmz-Utyske 15 år siden

#3057 -

Tja, hver sin smag. Jeg finder Cohen vanvittigt kedelig. :)

Skriv ny kommentar: