Gravatar

#4761 dyg 14 år siden

Facebook chat: 2/6 - Føj, hvor er det ustabilt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4762 elwood 14 år siden

hehe derfor du skred, mens jeg var ved og skrive 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4763 Collateral 14 år siden

#4750: Queens albums indeholder alle guldklumperne. Singlerne er overbenyttede, og i nogle tilfælde, udmattede efter mange års radiobrug.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4764 MMB 14 år siden

Come on: The Joshua Tree og Rattle and Hum er indiskutabelt gode albums! Basta. Og det med at U2 generelt kun laver gode singler, synes jeg er forkert. Moment of Surrender, In a Little While, Kite, Until the End of the World og Red Hill Mining Town for bare at nævne nogle få er alle fantastiske sange, der ikke er udgivet som singler.

Nu har I diskuteret NLOTH (no line...), og i starten syntes jeg også, at det var et halvdårligt album med nogle gode sange. Men efter at have været til U2 koncert, er jeg begyndt at høre albummet igen, og nu har jeg fået øjnene op for det. Unknown Caller, No Line on the Horizon (1 & 2), Magnificent, Moment of Surrender, I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight, Get On Your Boots og Breathe er alle fantastiske sange! Det er et album, der vokser på en, og selvom det ikke hører til deres aller bedste albums, er det stadig en skidegod skive.
Gravatar

#4765 Skeloboy 14 år siden

U2 er bare et kedeligt band med et par gode numre i blandt...

U2, 5/10
Gravatar

#4766 dyg 14 år siden

Jeg er nogenlunde enig med Skelo, men jeg vile nærmere give dem 3-4/10. Jeg forstår slet ikke al den opmærksomhed de får.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4767 Skeloboy 14 år siden

#4766 - sidder lige og hører lidt U2 på tuben nu...og er faktisk med på en 3-4/10 stk.
Gravatar

#4768 filmz-Utyske 14 år siden

#4766 -

Det er fordi Bonos solbriller er så fantastiske. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4769 tiany 14 år siden

Robyn - Bodytalk pt. 2

5/6
Valar morghulis
Gravatar

#4770 Batsy 14 år siden

jeg har kun hørt en U2 Sang, og det er Hold me, thrill me, kiss me, kill me som er okay, men ik noget specielt
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: