Kan ikke sove, jeg lå og spekulerede på om arbejdsplanen hang sammen i dag osv. Det burde ikke være min hovedpine, men i sidste ende, er det mig og andre som bliver ramt af en dårlig arbejdsplan.
Kan ikke sove, jeg lå og spekulerede på om arbejdsplanen hang sammen i dag osv. Det burde ikke være min hovedpine, men i sidste ende, er det mig og andre som bliver ramt af en dårlig arbejdsplan.
Det kender jeg alt for godt. Hvis logistikken ikke er i orden, kan man gøre sit arbejde nok så godt, men det hele vil alligevel falde på gulvet.
At jeg nu har 2x cheesecake og en skål tunmousse i køleskabet 6/6!
At jeg er nødt til at vente helt til i morgen aften med at spise det 2/6 (forventningens glæde er nu engang skøn...der er bare så lang tid til i morgen aften)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kan man egentlig selv installerede et nyt? Jeg bruger pc ikke mac forresten.
And now it's back og nej jeg ikke havde bare komme til at sætte den på lydløs, for jeg var ved at se en video da pludselig sagde: SHARRRIIIIIKKKKKK... og så forsvandt lyden og jeg testede et ton af forskellige ting og der var bare ingenting at gøre.
#7251 misuma 15 år siden
Glæder mig weekenden.
#7252 mr gaijin 15 år siden
Det kender jeg alt for godt. Hvis logistikken ikke er i orden, kan man gøre sit arbejde nok så godt, men det hele vil alligevel falde på gulvet.
#7253 misuma 15 år siden
http://movies.ign.com/dor/objects/57514/spider-man...
#7254 misuma 15 år siden
Typisk misuma, du er for langsom 0/6
#7255 wimmie 15 år siden
At jeg er nødt til at vente helt til i morgen aften med at spise det 2/6 (forventningens glæde er nu engang skøn...der er bare så lang tid til i morgen aften)
#7256 Bobby Singer 15 år siden
Kan man egentlig selv installerede et nyt? Jeg bruger pc ikke mac forresten.
And now it's back og nej jeg ikke havde bare komme til at sætte den på lydløs, for jeg var ved at se en video da pludselig sagde: SHARRRIIIIIKKKKKK... og så forsvandt lyden og jeg testede et ton af forskellige ting og der var bare ingenting at gøre.
Måske min computer er besat af en lyddæmon... O_O
#7257 misuma 15 år siden
#7258 wimmie 15 år siden
Enig! Især den fra Fakta
#7259 Porco Rosso 15 år siden
#7260 davenport 15 år siden
(Det har jeg prøvet med sukker vs. spejlæg)