Gravatar

#7801 JannikAnd 15 år siden

#7800 - I know! Med forsendelse kommer en standard Criterion titel over 200 kr. grænsen. Sucks!

EDIT//: Priserne var inkluderet levering. Det er ikke sådan at få sin Mac tilbage fra service med gamle indstillinger...
Gravatar

#7802 elwood 15 år siden

Den rigtige test bliver jo hendes gensyn med manden med faklen, det ved du jo godt bruce inderst inde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7803 mr gaijin 15 år siden

#7801 Dit indlæg fik mig til at tjekke en ordre på axel.

De havde taget pengene (ca. 500 kr), men ordren er ikke blevet registreret. Jeg havde heller ikke fået en bekræftelse på ordren. Jeg håber, det er en fejl. Ellers er det jo simpelt tyveri.

Either way:
1/6
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7804 Wangsgaard 15 år siden

Min søster havde det heldigvis fint, så ingen fare :)

I aften skal jeg se Wicked musicalen, har aldrig set musical i DK så er lidt spændt på om det bliver godt:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7805 Bruce 15 år siden

#7804 Godt :) Og wow til Wicked. Det Ny Teaters forestillinger er en fantastisk oplevelse hver gang. God tur :)

#7802 Manden med faklen? Havde du sagt paraplyen havde jeg vidst, hvad du mente :) Er jeg langsom?!?!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7806 Collateral 15 år siden

Stereo Studio i Vejle: "Tak for din ansøgning. Jeg må desværre meddele at det er firmaets politik at vi ikke tager praktikanter." -4/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7807 elwood 15 år siden

I'll give you a hint...

Of all the ideas that became the United States, there's a line here that's at the heart of all the others. "But when a long train of abuses and usurpations, pursuing invariably the same Object evinces a design to reduce them under absolute Despotism, it is their right, it is their duty, to throw off such Government, and provide new Guards for their future security." I'm gonna steal it.

Det var i øvrigt dig selv... eller din datter der havde kaldt ham manden med faklen.
Gravatar

#7808 Bruce 15 år siden

#7807 Ahhh hehe, nu er jeg med :) Den tvivler jeg på bliver set mere på denne side af overgangen til dødsriget!
Gravatar

#7809 elwood 15 år siden

Er det ikke noget hun bestemmer ?

8-)
Gravatar

#7810 Bruce 15 år siden

#7809 Jo, men hendes smag vokser hele tiden, så jeg er fortrøstningsfuld :)

Skriv ny kommentar: