Gravatar

#8501 misuma 14 år siden

Tak for jeres input gutter og gutinder. Det skal nok køre igen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8502 misuma 14 år siden

Et meeeget lille cgi-klip fra Rise Of The Apes:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=76...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8503 frankdrebin 14 år siden

"Aliens exists" say real-life X-file"

Det er sgu spændende hvis det er sandt!

yay!

5/6
Gravatar

#8504 Bruce 14 år siden

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8505 Kruse 14 år siden

#8503: Jeg ved ikke hvad der ville være den største sensation, at der i virkeligheden findes rumvæsner eller at The Sun skrev en troværdig nyhedshistorie ;)

Alt fra The Sun skal tages med et ton salt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8506 HonoDelLoce 14 år siden

frankdrebin (8503) skrev:
"Aliens exists" say real-life X-file"

Det er sgu spændende hvis det er sandt!

yay!

5/6

Jeg ved ikke hvorfor det først er dukket op nu hos The Sun (hvorfra blandt andet Ekstra Bladet og BT har suget historien til sig i dag), men jeg synes det virker meget suspekt, at filerne på FBI's hjemmeside blev "frigivet" d. 1. april..

Og så skynder alle konspirationsteoretikerne selvfølgelig at postulere, at det jo ikke er blevet afsløret som en aprilsnar endnu..

Hvortil jeg svarer med spørgsmålet; gør det ikke bare aprilsnaren endnu sjovere? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8507 Bruce 14 år siden

#8506 Jo :) Havde det nu istedet været beviser for, at Jesus ligklæde indeholdt DNA som LeeLoo, så havde de samme konspirationsteoretikere med det samme "lugtet lunten" ;)
Gravatar

#8508 HonoDelLoce 14 år siden

Bruce (8507) skrev:
#8506 Jo :) Havde det nu istedet været beviser for, at Jesus ligklæde indeholdt DNA som LeeLoo, så havde de samme konspirationsteoretikere med det samme "lugtet lunten" ;)

Haha.. Ja, forhåbentligt ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8509 Bruce 14 år siden

He'll Be Back with a Big-Bada-Boom!!!
Gravatar

#8510 wimmie 14 år siden

At jeg nok er nødt til at melde mig syg i morgen 0/6 :/

Jeg har ikke haft én eneste sygedag i 4 år og 2 måneder, så det er lidt hårdt for mig, men jeg er godt nok fuldstændig kvæstet, snottet og øm over det hele... Havde nok bare holdt det ud de næste to dage (har weekend når jeg har fri onsdag aften), hvis det ikke havde været fordi jeg skulle en masse torsdag, fredag og lørdag - så det er nok bedst at prøve at hvile ud så jeg ikke er syg når jeg får gæster.

Men øv, nu gik det lige så godt med ikke at være syg...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: