Jeg synes at sangen er udemærket, men jeg synes desværre at det er en ærgelig udvikling de har taget med Josh Homme. Jeg foretrækker klart stilen og energien fra de to første albums.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
I starten kunne jeg meget godt lide deres nye stil, men kan nu se at jeg næsten ikke har hørt deres seneste album, og vender altid tilbage til deres 2 første album.
Lyt til Tim Goodman og se The Killing på et eller andet tidspunkt. Anden uge i træk den ligger nummer 1 og den har også gode seertal. En sejr for slow-tv.
Fra marts blev en kaktus som Echinopsis pachanoi åbenbart ulovlig at importere til Danmark (link). Endnu engang kan vi gratulere dette lands store fokus på dets borgeres frihed...
#8519 Spøjst, da jeg for nu et halvt års tid siden skulle bruge en kaktus, berettede blomsterpusheren om netop det problem, du fremhæver. Grundet tidspunktet for importforbuddet mod din kaktus har den kaktus min blomstermand nævnte nok været en anden, men der er åbenbart noget med de saftskønne og stikkende planter.
#8511 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8512 Kruse 14 år siden
Jeg synes at sangen er udemærket, men jeg synes desværre at det er en ærgelig udvikling de har taget med Josh Homme. Jeg foretrækker klart stilen og energien fra de to første albums.
#8513 Wangsgaard 14 år siden
I starten kunne jeg meget godt lide deres nye stil, men kan nu se at jeg næsten ikke har hørt deres seneste album, og vender altid tilbage til deres 2 første album.
#8514 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8515 Highland Park 14 år siden
#8516 MOVIE1000 14 år siden
#8517 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8518 Antlion 14 år siden
#8519 Antlion 14 år siden
0/6!
#8520 Muldgraver 14 år siden
Spøjst, da jeg for nu et halvt års tid siden skulle bruge en kaktus, berettede blomsterpusheren om netop det problem, du fremhæver. Grundet tidspunktet for importforbuddet mod din kaktus har den kaktus min blomstermand nævnte nok været en anden, men der er åbenbart noget med de saftskønne og stikkende planter.