#42 Hovsa, det glemte jeg lige. Jeg vælger selv at linke til det meget omdiskuterede score til There Will Be Blood. Jeg synes selv det er fantastisk og passer perfekt til filmens stemning.
#43 Havde jeg hørt nummeret, uden at kende til billedsiden, ville jeg have sagt det var noget værre lort. Nu kender jeg billedsiden og nummeret passer perfekt! Genialt med Greenwoods underlægningsmusik.
8/10
Og så Miklós Rózsa suite til [url= Indemnity[/url], som kommer igennem det nostalgiske, det melodramatiske og ikke mindst hovedpersonens uundgåelige skæbne de første to minutter (bedøm kun dette), som er det mest kendte af filmens scores.
Hmm er det bare mig, eller er der ikke brugt store brudstykker af dette score i en Bond film? Noget med en rumsekvens? You Only Live Twice?!?!
Fandt det. [url= In Space omkring 2:30[/url], nummer to på You Only Live Twice soundtracket!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#46 Hmm jeg foretrækker originalen fremfor en hjemmebrygget synth komposition. 0 til denne og 8/10 for den originale, som giver herlige associationer til et nordligt folk, som elsker at knalde horn sammen og drikke mjød.
[url= Professionel - Chi Mai Ennio Morricone[/url], typisk fransk. Der mangler blot lige Charles Aznavours stemme indover.
Og et ligeså fedt Morricone nummer fra den samme film i samme stil.
[url= vent, le cri[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, du kan selv vel gætte dig frem til hvad, jeg synes om disse numre? :)
Chi Mai var faktisk første gang brugt i "The Life and Times Of David Lloyd George", så det er vel egentligt kun Le Vent, Le Cri der tæller, som værende det komponerede soundtrack til filmen?
---
Jeg bliver i den franske del af verdenen:
[url= parapluies de Cherbourg" (Musik af: Michel Legrand)[/url]
#41 database 15 år siden
Musikken er faktisk det eneste positive, jeg kan fremhæve ved Transformers, sammen med effekterne selvfølgelig :)
#42 Antlion 15 år siden
Nyt nummer?
#43 database 15 år siden
#44 filmz-Bruce 15 år siden
8/10
Og så Miklós Rózsa suite til [url= Indemnity[/url], som kommer igennem det nostalgiske, det melodramatiske og ikke mindst hovedpersonens uundgåelige skæbne de første to minutter (bedøm kun dette), som er det mest kendte af filmens scores.
Hmm er det bare mig, eller er der ikke brugt store brudstykker af dette score i en Bond film? Noget med en rumsekvens? You Only Live Twice?!?!
Fandt det. [url= In Space omkring 2:30[/url], nummer to på You Only Live Twice soundtracket!!!
#45 MOVIE1000 15 år siden
#46 Batsy 15 år siden
#47 BN 15 år siden
Ikke så hurtig, unge mand. ;-) ... Du har glemt at bedømme musikken i bruce's indlæg. Det skal du gøre, før du selv linker til et nyt nummer.
#48 Batsy 15 år siden
#49 filmz-Bruce 15 år siden
[url= Professionel - Chi Mai Ennio Morricone[/url], typisk fransk. Der mangler blot lige Charles Aznavours stemme indover.
Og et ligeså fedt Morricone nummer fra den samme film i samme stil.
[url= vent, le cri[/url]
#50 Antlion 15 år siden
Ja, du kan selv vel gætte dig frem til hvad, jeg synes om disse numre? :)
Chi Mai var faktisk første gang brugt i "The Life and Times Of David Lloyd George", så det er vel egentligt kun Le Vent, Le Cri der tæller, som værende det komponerede soundtrack til filmen?
---
Jeg bliver i den franske del af verdenen:
[url= parapluies de Cherbourg" (Musik af: Michel Legrand)[/url]